Mesto pod Zoborom hostí tradičnú letnú poľnohospodársku výstavu Agrokomplex. Parkovanie opäť niektorým rozprúdilo krv v žilách.
Chodníky obsadené autami, medzi ktorými kľučkujú starí, mladí, aj mamičky s kočíkmi, budú onedlho minulosťou.
Parkovací biznis v Bratislave dosahuje šialené rozmery. Neďaleko zimného štadióna niekto kameňmi zatarasil mestskú cestu, aby vodiči platili za parkovanie.
Pokuty za nesprávne parkovanie s využitím objektívnej zodpovednosti pôjdu priamo do rozpočtu obce. Tie sa budú zrejme snažiť na nich poriadne "zarobiť".
Platiť sa bude aj cez víkendy a do polnoci. Zabudnite aj na bonusové karty pre obyvateľov hlavného mesta.
Aj keď pred voľbami budúci primátor Bratislavy Matúš Vallo hovoril najmä o spoplatnení parkovania pre mimobratislavských vodičov, platiť majú všetci.
Zatiaľ majú zákaz parkovať v podzemných garážach len autá na LPG. Môže sa však ľahko stať, že sa rozšíri na elektromobily.
Stále viac motoristov zápasí pri vjazdoch do garáží alebo na parkoviská s rampami.
Zákaz, ktorý platí pre každého ináč. Do záhrady pri Prezidentskom paláci v Bratislave môžu vojsť len peší, no minulý piatok tam parkovali minimálne tri autá.
Chodníková novela zavarila samosprávam s najnižším rozpočtom.
Verejné priestory zapĺňajú namiesto ľudí autá. Aké jednoduché by bolo zmeniť to, ukázali študenti architektúry. V centre pozornosti sa ocitla Mickiewiczova ulica.
Kanadský šofér kamiónu ukázal po ôsmych rokoch vývoja svoj patent, ktorý by umožnil priečny pohyb auta. Tajomstvo sa skrýva v špeciálnych kolesách a pneumatikách.
Okolo parkovania vyše desiatky áut v prírodnej rezervácii v bratislavských Rusovciach zostáva podozrivé ticho.
Počas diskusie v Dome kultúry Zrkadlový háj v Petržalke sa ozýval piskot aj nadávky. Vedenie mestskej časti s parkovacou firmou EEI vyrokovalo nové podmienky.
Ani zaradená rýchlosť, ani ručná brzda. Vodička si zjavne neuvedomila, akou potvorou vie byť gravitácia, keď zaparkuje na šikmej ploche.
Štvorhodinové bezplatné parkovanie pri nemocniciach prinieslo paradoxnú situáciu.
Čitateľ Pravdy nafotil kolónu áut parkujúcich na tráve na rozhraní Čunova a Rusoviec. Okolo sú však chránené územia a na vjazd potrebovali šoféri povolenie.
Uprednostnení nielen pri poplatku za parkovanie budú motoristi, ktorí tu majú trvalý pobyt.
Čína je najväčším automobilovým trhom sveta. A to prináša aj problémy. Napríklad aj s parkovaním. Tento nápad by mohol pomôcť.
Vo frekventovaných častiach Petržalky budú môcť autá parkovať už len vo vyznačených boxoch.