Najjednoduchšou radou je zostať doma v bezpečí. Čo ale v prípade, že autom cestovať musíte? Držte sa týchto rád.
Tak toto sa často veru nevidí. Grécky majiteľ Škody Favorit ju hneď po kúpe zavrel do garáže. Odvtedy sa nepohla.
Škoda 105/120 bola len pohrobkom slávnej tisícky. No v závere kariéry vzniklo predsa len 400 exemplárov, ktoré môžeme označiť za vzácne.
V roku 1981 debutoval v kinách český horor Upír z Feratu. Viac ako hviezdy vtedajšieho hereckého neba v ňom však zaujal celkom iný hrdina - vzrušujúce kupé Škoda Ferat.
Stará bola už vtedy, keď zišiel z liniek vo Vrchlabí prvý sériový exemplár. Nakoniec však vydržala vo výrobe presunutej do Trnavy viac ako tri desaťročia. Najdlhšie zo všetkých škodoviek. Jednu generáciu odviezla z pôrodnice až na cintorín.
A je to tu. Škoda vstupuje po prvýkrát do segment klasických kompaktov. Reprezentovať ju tu bude celkom nová Scala.
Škoda sa začiatkom sedemdesiatych rokov pustila s Wartburgom a Trabantom do vývoja moderného auta s predným náhonom. Výsledok? Projekt 760 na linky nikdy nedorazil.
Škoda práve strhla plachtu z dlho očakávanej novinky – tretej generácie Škody Superb. Automobilka charakterizuje novú vlajkovú loď ako najdokonalejšie auto, aké kedy vyrobila.
Nie je zďaleka v dokonalom stave a nemá ani zázračne nízky počet najazdených kilometrov. I tak stojí za úvahu.
Škoda opäť pripomína príchod svojho kľúčového indického modelu. Dôležitý je však pre celý koncern VW.
Na internete sa objavila vizualizácia nového veľkého SUV Škody, ktorá by mala byť blízka sériovej podobe. Vychádza totiž z osobného kontaktu s mladoboleslavskou novinkou.
Kodiaq je ideálnym rodinným autom, zvlášť v s naftovým motorom a pohonom 4 x 4. Má to len jednu chybičku krásy. Výrazne zdražel.
Bývalá východoeurópska automobilka je tak úspešná, že to dnes „prekáža“ samotnému Volkswagenu.
Škoda riešila nedostatky 4-valca 1,5 TSI už od marca 2018. Až teraz však ohlásila oficiálnu „zvolávačku“.
Kupé 110 R je asi najväčšou ikonou histórie Škody. Nájsť zachovaný exemplár nie je ľahké.
Má klasickú karosériu, naftový motor a manuálnu prevodovku. Podľa trendov by to malo byť auto na „odstrel“. Lenže, je to presne naopak.
Už minulý týždeň Škoda odhalila všetky kľúčové informácie o štvrtej generácii Octavie. Chýbajú v podstate len oficiálne snímky exteriéru a interiéru. Lenže automobilku predbehli sociálne siete.
Škoda 105/120 nemala nikdy vzniknúť. V Boleslavi chceli moderné auto s predným náhonom. Nakoniec však bolo všetko inak. Z prepracovanej „stovky“ predstavenej v roku 1976, vzniklo viac ako dva milióny exemplárov.
Škoda síce ponúka aj modely, s ktorými sa cenou „prehupnete“ cez 50 000 eur, lenže tento exemplár je takmer päťkrát drahší.
Vyzerá lepšie ako kedykoľvek predtým, a jazdí minimálne tak dobre ako Polo. Nová Fabia to má jednoducho našliapnuté na veľký úspech. Prvé kilometre sme s ňou absolvovali v okolí Lisabonu.