Ruský závod VW v Kaluge už stojí takmer rok. Teraz oň prejavili záujem Číňania. Dokonca tu chcú opäť vyrábať nemecké autá.
Na Slovensku budeme vyrábať stále viac elektromobilov. Aktuálne tvoria asi 15 percent zo všetkých nových áut.
Nie je to tak dávno, čo Elon Musk považoval za najväčšieho potenciálneho konkurenta nemecký koncern Volkswagen. Teraz je všetko inak.
Európskym autom roka sa stalo to najmenej pravdepodobné auto.
Tento rok predstaví Volkswagen už svoj šiesty elektromobil. Má zvládnuť až 700 km na nabitie.
Začalo sa to len ako štúdia pre dobrodruhov. Volkswagen však nikdy nevylúčil, že by mohla zamieriť do výroby.
Čo môže byť raritné na VW Golf, jednom z najpredávanejších áut Európy? To by ste sa čudovali.
Nová elektrická značka koncernu Volkswagen pre USA už chytá obrysy.
Prvotné nadšenie, že emisná norma Euro 7 spôsobí nárast ceny áut len o 300 eur, schladil šéf Volkswagenu. Zánik hrozí Polu aj Fabii.
Zničia elektromobily najväčší biotop na svete? Ťažba niklu či kobaltu na dne oceánov naberá nebezpečné obrátky.
Prílišná snaha o inovácie môže byť občas kontraproduktívna. Teraz sa k nej priznáva Volkswagen.
Mala to byť ekologická revolúcia. Končí sa však fiaskom.
Multivan ponúka skvelý jazdný komfort a bezkonkurenčnú variabilitu.
Budúcnosť Volkswagenu aj Škody je v Rusku definitívne spečatená. Po mesiacoch váhania zaradil spiatočku.
Nie je tajomstvom, že siedma generácia niekdajšieho hitu VW Passat, bude poslednou.
Automobilky zháňajú peniaze na obrie investície do elektromobility. Jednou z ciest je vstup na burzu.
Volkswagen prerobil elektrický ID.4 GTX na drsný off-road. A pridal aj na výkone.
Vo Wolfsburgu si mädlia ruky. O reinkarnované MPV ID. Buzz je obrovský záujem.
Zdá sa, že nový šéf koncernu VW Oliver Blume sa so svojim predchodcom nerozchádza v otázke elektrickej transformácie.
Výročný Golf R 20 Years je najsilnejším Golfom všetkých čias. Teraz to dokázal na kultovom Nürburgringu.