Rumunskému SUV sa darí a z tempa nepoľavuje. Nová najvyššia výbava a hlavne nový benzínový motor s výkonom 150 koní majú šancu prilákať ďalších zákazníkov.
Rumunskej automobilke pomáha zvládať emisné normy preplňovaný motor 1,3 TCe vyvíjaný alianciou Renault-Nissan spoločne s Mercedesom-Benz. V ponuke nahradí atmosférický agregát 1,6 SCe.
Z 1,3 litrového benzínového motora vychádza 160 koní!
Renault onedlho čaká domáci autosalón v Paríži, a tak zverejnil prvé informácie o modernizovanom SUV Kadjar. Najpodstatnejšou zmenou je príchod nových agregátov 1.3 TCe a 1.7 Blue dCi.
Spolupráca Renaultu a koncernu Daimler priniesla ďalší dôkaz, že éra downsizingu sa končí. Nový štvorvalec 1,3 TCe má dosahovať lepšie výsledky v meraní spotreby podľa novej metodiky WLTP. Debutovať bude pod kapotou modelov Scénic a Grand Scénic, a to v troch výkonnostných verziách.
Časy sa menia. „Nadopované“ malé turbomotory vo veľkých autách už nie sú zázračným receptom, ako oklamať emisné normy. Nová móda upsizingu tak dorazila aj do Renaultu. Štvorvalec 1,2 TCe nahradí väčším 1,3 TCe.
Francúzsky Renault patril k radikálnym stúpencom downsizingu. Teraz svitá na zmenu. Vo vývoji je 4-valec 1,3 TCe a 4-valec 1,8 TCe z Alpine zamieri do ďalších modelov.