Dojazd elektromobilov je jednou z najväčších prekážok pre zákazníkov, prečo s ich nákupom váhajú. Okrem veľkosti batérie ho ovplyvňuje aj spotreba energie.
Tento rok si urobilo reklamu Suzuki, Audi či BMW. Naopak, sklamali niektoré Toyoty, Renaulty, Fordy či Fiaty.
Kto zvažuje kúpu elektromobilu alebo plug-in hybridu, mal by mať premyslené kde a ako často ho môže nabíjať, aby sa jeho prevádzka oplatila.
Nemecký ADAC zverejnil výsledky testu letných pneumatík s profilom 205/55 R16. O prekvapenia nebola núdza.
Vybrať rodinné auto nie je problém. Ak však nechcete mať pod kapotou spaľovací motor, začína to byť oveľa zložitejšie.
Ako sa budú meniť automobilky na elektromobilky? Nemecký ADAC zosumarizoval plány výrobcov.
Test 17 pneumatík rozmeru 215/60 R16 ukázal, že skvelá alchýmia výrobcov najlepších gúm aj niečo stojí.
Nemecký autoklub ADAC otestoval 16 nových pneumatík rozmeru 185/65 R15 pre mestské autá. Varuje pred značkami Imperial a Wanli.
Nemci pripravujú tvrdý protimonopolný zákon. Ak budú rafinérie s cenami palív "špekulovať" budú ich môcť prinútiť predať celé siete "čerpačiek".
Ktorá je tá správna? Pozrite si výsledky megatestu detských autosedačiek.
Nemecký autoklub ADAC zostavil rebríček ôsmich áut, pri ktorých hrozí najväčšie riziko, že náhle vypovedia službu.
Trápi vás vysoká cena palív? Môžete jazdiť menej, ekonomickejšie alebo si jednoducho kúpiť auto s nízkou spotrebou.
Najväčší nemecký autoklub vyzval členov, aby jazdili menej a úspornejšie. Môžu tým prispieť k skráteniu vojny na Ukrajine.
Nemecký autoklub ADAC sa zameral v najnovšom teste na doteraz celkom prehliadaný parameter pneumatík.
Nemecký autoklub ADAC si dal tú prácu a zmeral spotrebu, a teda aj dojazd piatich elektromobilov pri zásadne odlišných teplotách.
S výnimkou jednej pneumatiky dosiahlo zvyšných 17 slušné výsledky. Kráľmi sú Continental, Michelin a Bridgestone.
Nemecký ADAC si vzal na paškál v prvom teste letných pneumatík rozmer 185/65 R15 pre malé mestské autá.
Myslíte si, že moderné autá vás len tak ľahko nezradia? Tak to ste na omyle.
Najviac starostí so zimným štartovaním súvisí s autobatériou. V nízkych teplotách má naozaj ťažký život.
Tento údaj výrobcovia a zástancovia elektromobilov nikdy neuvádzajú. Strata pri nabíjaní však nie je malá.