Nemecký ADAC preveroval účinnosť autonómnych bŕzd pri cúvaní. Výsledky ho príliš nenadchli. Raz si to odniesli chodci, inokedy cyklisti či autá.
Nemecký autoklub ADAC zmapoval činnosť odťahových služieb. Z údajov vyplýva, čo sa na autách najviac kazí aj ktoré modely dostanú vodičov do problémov najčastejšie.
Výrobcovia pneumatík vychádzajú v ústrety požiadavkám dopravcov. Tí chcú dlhú životnosť a nízku spotrebu. Má to však svoju daň.
Nemecký ADAC otestoval na emisie NOx 26 nových modelov áut, zväčša s emisnou normou Euro 6D-Temp, z ktorých polovica boli diesely. A nemá dobré správy. Ale len pre odporcov nafty.
Zo šestnástich plášťov síce žiaden neprepadol, ale len dva z nich získali dobrú známku. Kvalita tu teda nie je zďaleka bežná
Nemecký ADAC zverejnil najnovší Ecotest. Najčistejšími autami sú elektromobily. Nový diesel však na tom môže byť lepšie ako benzínový hybrid.
Nemecký autoklub ADAC si posvietil na funkčnosť autonómnych bŕzd. Ukázalo sa, že vo väčšine vlani testovaných áut fungujú. Problémom je, že nie za každých okolností.
Sú to zlé správy. Väčšina áut vybavená komfortným bezkľúčovým odomykaním a štartovaním je proti zlodejom úplne bezbranná.
Asi ste niekedy stáli pred takouto otázkou. Odpoveď na ňu dáva nemecký autoklub ADAC. Ale nie jednoznačnú.
Je to podobné ako pri autách na benzín či naftu. Aj elektromobily spotrebujú viac „paliva“, ako udávajú ich výrobcovia. Dokonca oveľa viac.
V druhom kole testu zimných pneumatík sa nemecký autoklub ADAC zameral na veľmi rozšírený rozmer 205/55 R16.
ADAC si na paškál v prvom kole zobral 12 plášťov s rozmerom 175/65 R14, ktorý obúvajú typické mestské autá. A nemá príliš dobré správy.
Od naftových motorov sa odvracajú automobilky aj zákazníci. Najmä v Nemecku.
Rozhodujete sa pre kúpu palubnej kamery? Pomôcť s výberom môže test nemeckého autoklubu ADAC.
Elektrický pohon nemusí byť pre našu planétu záchranou. Pozitívny efekt akumulátorových áut sa totiž dostavuje pomerne neskoro. Niekedy až za hranicou ich životnosti. Najmä ak nemôžu počítať s energiu z obnoviteľných zdrojov.
Môžeme sa za volantom celkom spoľahnúť na asistenčné systémy, napríklad na adaptívne tempomaty či obmedzovače rýchlosti? Veľký test nemeckého autoklubu ukázal, že majú rezervy.
Nemecký autoklub ADAC sa rozhodol otestovať detské autosedačky, aby spotrebiteľom pomohol zorientovať sa v kvalite sedadiel pre najmenších. Na základe výsledkov odporúča vyhnúť sa štyrom sedačkám.
Nemecký autoklub už po tretíkrát overoval vlastnosti celoročných pneumatík. Tento rok si vzal na mušku deväť plášťov. A nevychádzal z údivu. Víťazom sa stal totiž neznačkový kórejský produkt – Nexen N blue 4 Season.
Nemecký autoklub má dobré správy, ktoré by mohli upokojiť paniku okolo naftových motorov. Tie najnovšie sú vybavené systémom selektívnej katalytickej redukcie a dokážu podliezť emisné limity pre NOx. Potvrdzuje to test troch modelov.
V druhom teste letných pneumatík si vzal nemecký autoklub ADAC na mušku veľmi rozšírený profil 205/55 R16, ktorý obúva obrovské spektrum áut nižšej strednej triedy. Zo šestnástich plášťov dosiahlo na najlepšie hodnotenie šesť. Infinity a Vredestein nepresvedčili.