Autá až do začiatku tridsiatych rokov sú zaujímavé tým, že mali pri jazde vzad menší odpor vzduchu, ako pri jazde vpred.
Vývojári Škody nám dali nahliadnuť do umenia svojich majstrov akustiky.
Koncern General Motors má v pláne využiť aktívnu aerodynamiku proti nebezpečnému aquaplaningu. Tento nápad si už dal patentovať.
Zdalo sa, že budúcnosť nemôže byť iná. Mercedes-Benz má však na virtuálne spätné zrkadlá jasný názor.
V Stuttgarte majú byť na čo pyšní. Nový sedan triedy A dosiahol najnižší koeficient aerodynamického odporu vzduchu v histórii sériovej automobilovej produkcie. Žezlo pritom prevzal po svojom predchodcovi – triede CLA.
Aktívna aerodynamika je dôležitá hlavne pre pretekárske špeciály. V súťažnom meraní síl totiž rozhodujú tisíciny sekundy, a preto má každý detail svoj význam. Porsche si však patentovalo podobný prvok aj pre svoju ikonu 911 v civilnom prevedení.