O kysuckej diaľnici D3 sa hovorí už 23 rokov. Prvé reálne kroky pre jej dobudovanie však prichádzajú až teraz.
Viac zaplatíme za nákup lístka na stanici. Seniori a ZŤP však budú od príplatku oslobodení.
Historicky najstaršou chybou pri plánovaní diaľnice D1 bolo podľa štátneho tajomníka ministerstva dopravy Jaroslava Kmeťa odmietnutie jej trasovania cez juh.
Nový názov, platný od 1. januára 2023, bude skrátený na Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky.
Úsek D1 Turany – Hubová v dĺžke 13,5 kilometra je posledným nerozostavaným úsekom budúcej diaľnice medzi Bratislavou a Košicami.
Tunel Čebrať bude prerazený na prelome novembra a decembra, obchvat Ružomberku by mohol byť hotový koncom budúceho roku.
Výstavba strategickej križovatky bude stáť vyše 110 miliónov eur a trvať bude 1 100 dní.
Národná diaľničná spoločnosť (NDS) bude rokovať so zhotoviteľom stavby o zastropovaní zmluvnej ceny.
Nultý ročník akcie Import Motion spojil dve silné motoristické médiá s importérmi. Zástupcovia 15 značiek absolvovali 150 testovacích jázd.
Minister dopravy Andrej Doležal deklaruje, že nový grafikon zatraktívnení cestovanie vlakom. Samosprávy zatiaľ spisujú petície.
IGOR DANIŠ: Koaliční ministri sa predbiehajú, kto príde s absurdnejším nápadom. V uhorkovej sezóne sa zatúžil zviditeľniť minister dopravy Andrej Doležal.
Správa TANAP prišla nedávno s predstavou o zavedení dobrovoľného vstupného.
SILVIA RUPPELDTOVÁ: Čo povedať na plán zrušiť ešte aj zastávku rýchlikov v Margecanoch?
Chýbajú peniaze na tretinu vlakov. "Žiadne nezruším, bol by to veľký krok späť," povedal v Ide o pravdu Andrej Doležal, minister dopravy a výstavby.
Česko, Rakúsko aj Poľsko budujú trate pre rýchlovlaky. Kde je Slovensko? „My sme tento vlak už možno zmeškali,“ povedal v Ide o pravdu minister dopravy Andrej Doležal (nom. Sme rodina).
Na NDS sa valí jeden problém za druhým - nevysporiadané financie pri stavbe tunela Čebrať, "strácajúce sa" milióny vo Višňovom a teraz aj pochybný mýtny tender.
Aj keď sa aktuálne riešia "strácajúce sa peniaze" v tuneli Višňové, práce na diaľničnom úseku, kde sa nachádza, naďalej pokračujú.
Subdodávatelia na stavbe nedostali zaplatené, aj keď štát za ňu platí riadne a včas. Problém môže byť v spoločnosti Tubau.
Ešte pred rokom sme písali, že obchvat Šale sa odkladá "na dlho". Našťastie to už nie je pravda.
V bratislavských mestských častiach Dúbravka a Vrakuňa vzniknú nové vlakové stanice.