Po Mercedese-Benz prichádza aj Audi so „zázračnými“ svetlami, ktoré pripomínajú čiernobiely projektor.
Obe začali s vývojom pohonných jednotiek F1.
Hyundai si naplno vychutnáva tri zlaté medaily z ankety Svetové auto roka 2022 po "neúspechu" v tej európskej.
Zvolávacia akcia sa okrem VW týka aj modelov Škoda, Seat, Cupra a Audi.
Systém Audi Holoride má preniesť posádku do minulosti či budúcnosti. Samozrejme, len tú na zadných sedadlách.
Nový športový elektromobil by mohol v ponuke ingolstadtskej značky nahradiť legendárne kupé TT. Dvojdverovú karosériu už však asi nedostane.
Audi síce nebude v elektrifikácii také radikálne ako Jaguar či Cadillac, no novú generáciu Audi A6 elektrická budúcnosť neminie.
Bezprecedentná ruská agresia na Ukrajine už má svoje prvé dôsledky aj v automobilovom sektore.
Audi zvoláva 100 000 áut kvôli problému, ktorý nemusel byť riadne opravený pri prvej zvolávačke. Mohol by spôsobiť problémy s geometriou zadnej nápravy.
Na Slovensku vo vyššej strednej triede dominujú nemecké značky, len pozvoľna sa na ne začína doťahovať Lexus.
Najpredávanejšou luxusnou značkou vo svete sa v uplynulom roku stalo BMW. Slovenský luxusný trh však "prevalcoval" Mercedes-Benz triedy S.
Pri kompaktných modeloch sa športová jazda a vzhľad spájajú s karosériou hatchback. Nemecká prémiová značka však túto podkategóriu rozširuje o pojem „hot sedan“.
Plánovaná spoločná výroba elektromobilov Porsche, Audi a Bentley v Hannoveri sa zamotáva.
Nemecká značka vzhliada k elektrickej budúcnosti. Hoci sa športových modelov nemieni vzdať, atmosférický desaťvalec pod kapotou modelu R8 to už má zrátané.
Nabíjanie elektromobilov je často otrava. Audi však v Nemecku otvorilo luxusnú nabíjaciu stanicu, z ktorej sa vám nebude chcieť odísť.
Audi vynovilo po piatich rokoch luxusnú limuzínu A8. Viditeľných zmien je pomenej, zato technologicky sa posúva o krok vpred.
Špekulácie o reinkarnácii značky Horch sa potvrdili. Ingolstadtský konkurent Maybachu je realitou. Pod kapotou má však len šesť valcov.
Testované Audi Q4 e-tron síce váži približne 2,2 tony, dva elektromotory a dobrý krútiaci moment mu však poskytujú naozaj mimoriadnu dynamiku.
Dizajnéri z Ingolstadtu sa naozaj vyhrali a doplnkami odlíšili civilnú verziu A3 od športovej S3.
V ostatnom kole crashtestov Euro NCAP sa nezvyčajne ocitli modely reprezentujúce takmer všetky typy pohonov.