Tak ako vám nemusí sadnúť oblečenie alebo obuv, nemusí vám sadnúť ani auto.
Aj Slovensku hrozí osud “motorového mesta” Detroit v USA, pokiaľ vlády európskych štátov nezapoja do diskusie priemysel, upozorňujú jeho zástupcovia.
V tomto diele na vás čaká prehľad skutočných bizarností, ktorým sa ani nechce veriť.
Možná frustrácia zo zle zaparkovaných áut spôsobila, že neznámy páchateľ na nich nechal obscénne obrázky.
Ak si myslíte, že ženy túžia po malých, praktických a úsporných autách, ste na veľkom omyle.
V prepočte na 1 000 obyvateľov sa u nás v roku 2021 vyrobilo 184 vozidiel.
Reklamy na autá budú musieť obsahovať odkaz na ekologickejšiu dopravu. A od roku 2028 budú na "najšpinavšie" autá úplne zakázané.
Každý jeden chýbajúci čip môže znamenať, že systém riadenia, a teda auto ako celok, nie je možné vyrobiť.
Automobiloví výrobcovia by mali výrobu elektrických vozidiel vyčleniť do samostatných firiem.
Zamestnanci, ktorí nebudú pracovať, dostanú náhradu mzdy vo výške 80 percent svojho priemerného zárobku.
Takto vyzerajú autá po tisícročnej vode z Porýnia. Ich snímky zverejnili poisťovne.
Niektoré destinácie bez hluku motorov sú známe, iné takmer nik mimo ich regiónu nepozná. Dôvody, prečo sa v nich nešoféruje, majú rôzne.
Európa je jednoznačne na ceste k zelenej transformácii, ktorej súčasťou je aj automobilový sektor.
Počet vyrobených automobilov vlani ovplyvnila pandémia nového koronavírusu.
Z jedného závodu so stovkou zamestnancov je za tri desiatky rokov firma, čo zamestnáva 11-tisíc ľudí. Volkswagen od svojho príchodu v roku 1991 nielenže expandoval, ale i ovplyvnil našu ekonomiku.
Kamión narazil do pomaly idúceho vozidla diaľničných cestárov.
Na prvý pohľad to vyzerá ako fotomontáž, no je to realita.
Hoci mnohí čakali, že automobilky budú o zákazníkov bojovať, opak je pravdou – cenníky nemenili. V najbližších mesiacoch treba rátať i so zdražovaním.
Ukázali to údaje Európskeho združenia výrobcov automobilov (ACEA).
Ako je možné, že autá sú stále bezpečnejšie, no fatálnych dopravných nehôd pribúda?