Automobilky zároveň ťahajú ekonomiku a vytvorili viac ako polovicu priemyselnej výroby krajiny.
Väčšina elektriny v Poľsku pochádza z uhlia. Napriek tomu štát presadil projekt vlastnej elektromobilky. Toto sú jej dve novinky.
Vyplatenie mimoriadneho bonusu vo výške 300 eur.
Dôvodom je nedostatok komponentov.
Tieto ciele boli schválené iniciatívou Science Based Targets .
Slovensko je podľa analýzy spomedzi krajín V4 najmenej diverzifikovaná krajina z hľadiska svojho výrobného portfólia v automobilovom sektore.
Volkswagen Slovakia začínal na Slovensku v roku 1991.
Nedávne slová Richarda Sulíka o snahe získať miliardovú investíciu pre priemyselný park neďaleko Košíc dostávajú reálnejšie kontúry.
Detaily testovania vo firmách boli komunikované s nedostatočným časovým predstihom.
V tomto týždni sa v závodoch v Mladej Boleslavi a v Kvasinách nevyrábali autá v pondelok a utorok.
Zamestnanci, ktorí nebudú pracovať, dostanú náhradu mzdy vo výške 80 percent svojho priemerného zárobku.
Dôležité bude, ako rýchlo sa výroba obnoví.
Automobilka Jaguar Land Rover v Nitre zvyšuje od začiatku októbra v zmysle dohodnutej kolektívnej zmluvy tarifné mzdy výrobných zamestnancov.
Trnavská automobilka Stellantis pre nedostatok komponentov opäť nevyrába.
Výška ani forma stimulu známa nie je, rezort hospodárstva reagoval, že nekomentuje rokovania s potenciálnymi investormi.
Produkcia bude stáť v piatok a aj celý víkend.
Nedostatok automobilov hlási podľa spoločnosti Arval Slovakia takmer každá značka.
Trnavský Stellantis dostane 180 miliónov eur na rozbeh výroby nových áut. Ich názvy nechce prezradiť, no vieme ich aspoň odhadnúť.
S výnimkou niektorých prevádzok a sektorov výrobu vo fabrike zastavia od utorka 29. júna do štvrtka 1. júla na všetkých zmenách.
V dôsledku pandémie musela fabrika v minulom roku prerušiť produkciu na 55 dní. Celkovo vyrobila 338 050 vozidiel.