Americký prezident Donald Trump už nemôže uvaliť clo na dovoz áut a automobilových súčiastok pre národnú bezpečnosť, prešvihol termín.
Iba pred tromi týždňami spustila automobilka Tesla produkciu áut v čínskom Šanghaji a teraz mieri na európsky trh.
Nemecký koncern Volkswagen v rokoch 2020 až 2024 vloží do elektromobility a digitalizácie 60 miliárd eur.
Americká automobilka Tesla plánuje do nedávno oznámenej továrne pri Berlíne investovať štyri miliardy eur.
Výroba luxusných manažérskych vozidiel Vokswagen Passat nakoniec môže skončiť mimo Slovenska.
Avizované spojenie automobiliek PSA Peugeot a Fiat Chrysler neovplyvní fungovanie francúzskej značky na Slovensku.
Členské krajiny EÚ schválili zoznam povinných bezpečnostných technológií, ktorými budú vybavené nové autá od roku 2022.
Trump bude trochu popudlivý, ale cla na automobily nebudú. Neurobí to... Hovoríte s mužom, ktorý je o tom dobre informovaný," povedal Juncker.
Spoločnosť Volkswagen Slovakia sa stala tretí rok po sebe najväčším platiteľom daní a odvodov na Slovensku.
Vplyvné odbory Volkswagenu varovali, že zablokujú plány firmy postaviť závod v Turecku, dokiaľ sa neukončí násilie na severe Sýrie.
Taliansko-americký výrobca automobilov Fiat Chrysler a francúzska automobilka PSA Group sa spoja. Vznikne tak štvrtá najväčšia automobilka sveta.
Volkswagen chcel postaviť nový závod v Turecku, svoje plány odložil. Keby chcel ísť inam, už teraz má množstvo záujemcov.
Volkswagen môže v budúcnosti vyrábať model Passat na Slovensku namiesto Turecka. Informáciu priniesol nemecký Automobilwoche.
Automobilová výroba na Slovensku je zdá sa zatiaľ stabilná. Automobilkám pomáha nábeh nových modelov.
Nový šéf koncernu BMW Oliver Zipse má pochopenie pre kritický postoj k automobilu ako dopravnému prostriedku vo veľkomestách.
Americký odborový zväz United Auto Workers informoval, že jeho členovia ratifikovali novú štvorročnú pracovnú zmluvu s automobilkou General Motors.
Výrobca elektromobilov Tesla vystriedal firmu General Motors na poste najväčšej americkej automobilky z hľadiska trhovej hodnoty.
MARTIN KOVÁČIK: Môžu elektromobily doviesť Európu do hospodárskej krízy? Samy osebe nie, ale v spojitosti s ďalšími okolnosťami to môže byť posledná kvapka.
Nástup ekologických vozidiel stojí za súčasným prepadom nemeckého aj slovenského automobilového priemyslu.
Nedávny prepad automobilovej výroby v Nemecku môže predstavovať problém aj pre ekonomiky krajín strednej a východnej Európy, vyplýva z analýzy Erste Group.