Samoriadiace autá majú nový problém. Čoraz častejšie sa stávajú terčom vandalov.
Zdá sa, že boj o prvé plne funkčné auto s autopilotom sa bude skôr než na cestách odohrávať na obežnej dráhe.
Nejde o efekt, ale o budúcnosť. Ako prvý dostal schválenie na nový typ svetiel Mercedes-Benz. Používať ich začne za Atlantikom.
Trvalo to desať mesiacov, kým kalifornský úrad pre motorové vozidlá stiahol z ulíc San Francisca flotilu autonómnych taxíkov spoločnosti Cruise. Po tom, čo jedno z nich zrazilo chodca, to pre ne nevyzerá dobre.
Autonómne taxíky v San Franciscu jeden po druhom zastali na "blikačkách" uprostred rušnej ulice.
Obyvatelia San Franciska začínajú byť frustrovaní zo samoriadiacich áut. Je to väčší problém ako mnohí predpokladali.
V Kalifornii sa záchranné zložky, najmä hasiči, stretávajú s novým problémom.
Investície nepôjdu len do vývoja elektromobilov, ale aj do rozvoja technológií pre autonómnu jazdu a umelej inteligencie.
Červené, oranžové a zelené svetlo v budúcnosti pravdepodobne stačiť nebude. Pribudnúť má štvrté.
Ford chce tým, ktorí za auto neplatia, postupne obmedzovať jeho funkcie, v krajnom prípade im do neho úplne znemožní prístup.
Svet dopravných značiek sa príliš často nemení. No tiež nesmie ignorovať vývoj.
Cieľom projektu je overiť, či by sa automatizované kamióny hodili na prepravu tovaru medzi logistickými centrami.
Sľubovaný Apple Car stále neprichádza. Americký gigant však do projektu Titan leje už viac ako dekádu miliardu dolárov ročne.
Áut bez vodiča sa dočkáme oveľa neskôr, než sa predpokladalo. Spoločnosti, ktoré ich vyvíjali začínajú krachovať, respektíve sa ocitajú v existenčných ťažkostiach.
V USA žalujú vodiči Teslu za nepravdivé informácie o schopnostiach jej autopilota.
Okolo Apple auta sa vytvoril doslova kult, aj keď o ňom nie je známy žiadny konkrétny detail.
Zákon stanovuje podmienky schvaľovania áut, povinnosti vodičov a regulatívy, platné pri jazde po verejných komunikáciách.
Investíciou vo výške 300 miliónov eur buduje BMW v blízkosti českého Sokolova najmodernejšie testovacie centrum pre autonómne autá.
Ochrancovia ľudských práv hovoria o vytváraní „dokonalého policajného štátu“.
Einride Pod je autonómny kamión, v ktorom sa už vôbec neráta s priestorom pre vodiča. Skúša sa v Európe a je pripravený vyraziť na americké cesty.