Za 12 mesiacov mali autonómne autá len v USA vyše 360 nehôd.
Stuttgartu sa podarilo na domácej pôde získať povolenie na využívanie systému Drive Pilot.
Autonómne autá budú potrebovať v budúcnosti komunikovať s okolím. Patent Hyundaiu ukazuje ako by to mohlo fungovať.
S myšlienkou nafukovacích nárazníkov sa Apple pohráva už od roku 2015.
Tesla havarovala vo vysokej rýchlosti na ceste plnej zákrut a pri silnom vetre. Elon Musk jednoznačne odmieta, že za nehodu môže zlyhanie autonómneho riadenia.
Strojnícka fakulta spolu s Fakultou informatiky a informačných technológií STU realizujú pilotný projekt inteligentnej smart mobility budúcnosti priamo v prostriedkoch MHD.
Xiaomi by malo svoje nové auto ukázať už onedlho, vyrábať by sa mohlo v továrňach Great Wall Motors.
Scania už testuje autonómne kamióny v ostrej premávke. Zatiaľ ale opatrne.
Za poslednú dekádu sa vývoj automobilizmu posunul míľovými krokmi. Hlavnými oblasťami pokroku sú elektromobilita a autonómne riadenie.
Snahu Tesly o vyrobenie plne autonómneho auta spochybnil John Krafcik, ktorý podobný projekt vyvíja pre Google
Elektrické autá majú stále kratší dojazd ako tie konvenčné. To by nemusel byť problém, ak by bola k dispozícii dostatočná nabíjacia infraštruktúra. Lenže nie je.
Elon Musk je vizionár. O tom niet najmenších pochybností. Občas však vidí budúcnosť trochu „skreslene“.
Podľa zakladateľa spoločnosti Tesla sú autonómne vozidlá veľmi blízko. Plne autonómnym režimom ich bude firma vedieť vybaviť do konca roka.
Vozidlo vyvinula Slovenská technická univerzita spolu s technologickými firmami.
Zatiaľ však nie je známe, kedy firma spustí program.
Steve Wozniak pochybuje, že sa vo svojom živote dožije auta bez volantu. „Jediné, čo sa nám podarilo, bolo oklamať verejnosť, že sa to dá“.
Toto je vraj budúcnosť úžitkových áut. Autonómne nákladiaky majú časom nahradiť tie tradičné. Funguje to už dnes.
Budúcnosť mestskej dopravy má patriť autonómnym elektromobilom. Ako sa však budú autá bez vodiča nabíjať?
Príchod samoriadených taxíkov aj súkromných vozidiel s autonómnym riadením do ulíc môže viesť k väčšiemu preťaženiu mestskej dopravy, ak nebude regulovaná.
Čína dáva celému svetu na frak. Spoločnosť Neolix spustila výrobu doručovacích vozidiel bez vodičov. Už v prvom roku chce dodať na trh tisíc kusov.