Na autosalóne v Mníchove francúzska automobilka ukázala novinku, ktorá poteší mnohopočetné rodiny. Obľúbený model Kangoo totiž príde aj vo väčšom formáte.
Karta sa obrátila. Európski skonštruktéri dnes sliedia po čínskych elektromobiloch. A nechápu, ako lacno ich vedia vyrobiť.
Druhý novodobý Smart má podobu atraktívneho SUV-kupé. Je výsledkom spoločného podniku Mercedesu-Benzu a Geely.
Kultový Golf GTI to má po takmer pol storočí ohromnej kariéry zrátane. Budúcnosť hothatchu so slávnym logom je však istá.
Šéf BMW Oliver Zipse označuje Neue Klasse za megaprojekt. Nejde totiž o nič menšie, ako o budúcnosť mníchovskej značky.
Švédsky Polestar odštartoval partnerstvo so slávnym výrobcom miniatúrnych autíčok Hot Wheels. Výsledkom je toto elektrické super kupé.
Budúca generácia Smartov sa už nebude rodiť vo Francúzsku, ale v Číne. A zamieri aj do terénu.
Koncept z Mníchova sa pozerá do vzdialenejšej budúcnosti. Budúcnosti, v ktorej budú autá kompletne recyklovateľné.
Volkswagen vstúpil do elektrickej éry modelmi ID.3 a ID.4. K masovému úspechu však potrebuje elektromobil s cenou od 20 000 eur.
Po dvojročnej prestávke otvorili v Európe prvý "postcovidový“ autosalón. Väčšina značiek však chýba.
Španielska Cupra avizuje príchod najmenšieho elektromobilu do mestskej premávky poriadne „nabrúsenou“ štúdiou.
Daimler sa opäť „obul“ do témy elektrického Maybachu. Tentoraz v podobe batériového SUV najvyššej triedy.
Mercedes-Benz urýchľuje elektrickú stratégiu. A tá neminie ani ikonický off-road triedy G.
BMW sa pozerá do budúcnosti elektrických bicyklov. Koncept i Vision AMBY je naozaj pekelne rýchly.
Mégane E-Tech bude prvým elektromobilom Renaultu novej generácie. Na jedno nabitie zvládne 470 km.
Budúci konkurent Mercedesu-Benzu EQS má na jedno nabitie absolvovať až 750 km.
Po prvý raz v 28-ročnej histórii modelu Sportage pripravila Kia špeciálnu verziu pre Európu.
Bolo naivné myslieť si, že nahradenie autosalóna vo Frankfurte nad Mohanom novým v Mníchove bude riešením, ako prilákať automobilky späť k tradičným výstavám.