Budúca generácia Smartov sa už nebude rodiť vo Francúzsku, ale v Číne. A zamieri aj do terénu.
Koncept z Mníchova sa pozerá do vzdialenejšej budúcnosti. Budúcnosti, v ktorej budú autá kompletne recyklovateľné.
Volkswagen vstúpil do elektrickej éry modelmi ID.3 a ID.4. K masovému úspechu však potrebuje elektromobil s cenou od 20 000 eur.
Po dvojročnej prestávke otvorili v Európe prvý "postcovidový“ autosalón. Väčšina značiek však chýba.
Španielska Cupra avizuje príchod najmenšieho elektromobilu do mestskej premávky poriadne „nabrúsenou“ štúdiou.
Daimler sa opäť „obul“ do témy elektrického Maybachu. Tentoraz v podobe batériového SUV najvyššej triedy.
Mercedes-Benz urýchľuje elektrickú stratégiu. A tá neminie ani ikonický off-road triedy G.
BMW sa pozerá do budúcnosti elektrických bicyklov. Koncept i Vision AMBY je naozaj pekelne rýchly.
Mégane E-Tech bude prvým elektromobilom Renaultu novej generácie. Na jedno nabitie zvládne 470 km.
Budúci konkurent Mercedesu-Benzu EQS má na jedno nabitie absolvovať až 750 km.
Po prvý raz v 28-ročnej histórii modelu Sportage pripravila Kia špeciálnu verziu pre Európu.
Bolo naivné myslieť si, že nahradenie autosalóna vo Frankfurte nad Mohanom novým v Mníchove bude riešením, ako prilákať automobilky späť k tradičným výstavám.