V New Yorku sa Mitsubishi pochválilo pomerne rýchlym faceliftom SUV Outlander. Má na to nepochybne dosť dôvodov. Posledná generácia bola síce ľahšia aj aerodynamickejšia než tá pred ňou, ale dizajnom rozhodne neočarila.
Len necelé tri roky od uvedenia poslednej generácie RAV4 prichádza Toyota s jej faceliftom. A nielen to. Po prvýkrát budú mať zákazníci na výber hybridnú verziu. Priemerne má spotrebovať iba 5,1 litra benzínu.
Predošlá generácia Optimy znamenala pre Kiu obrovský úspech. Zatiaľ však len v USA. Tá nová má však podstatne väčšie ambície. Kórejský sedan strednej triedy by mal do Európy doraziť začiatkom budúceho roka.
Na autosalóne v New Yorku predstavil Lexus štvrtú generáciu SUV RX. Inováciami pri ňom naozaj nešetril. Napokon z hľadiska predajov ide o kľúčový model tejto prémiovej divízie koncernu Toyota.
Garáž amerického prezidenta Baracka Obamu okupuje už roky Cadillac. No vždy to tak nebolo. Časy slávy si užila aj vrcholová divízia Fordu. Lenže Lincoln to s vlajkovou loďou Cotinental zabalil už pred trinástimi rokmi. Teraz to vyzerá, že sa vráti.
V New Yorku predstaví Land Rover najluxusnejšiu verziu Range Roveru. Preplňovaný 8-valec si pritom požičal z RR Sport SVR. To znamená 550 benzínových koní a šprint na stovku za 5,5 sekundy.
Toyota rozšíri ponuku hybridov aj o RAV4. Predstaví sa v New Yorku. Či dorazí aj do „dieselovej“ Európy, nie je zatiaľ známe.
Týždeň po skiciach druhej generácie sedanu strednej triedy Optima zverejnila Kia prvú oficiálnu fotografiu. Premiéra v New Yorku sa nezadržateľne blíži.
Na autosalóne v New Yorku predstaví Mercedes-Benz výrazne modernizované SUV triedy M. Tentoraz už s novým označením GLE. Automobilka sľubuje spotrebu nižšiu o 17 % a najmä príchod úplne novej plug-in hybridnej verzie 500e 4Matic.
Na autosalóne v New Yorku predstaví Mitsubishi modernizované SUV Outlander. A to je dosť prekvapivé, pretože posledné retuše absolvovalo len vlani. Teraz však podstúpi viac ako sto zmien.
Nová generácia Jagaru XF prekonala revolučné zmeny. Až 75 % konštrukcie karosérie tvorí hliník. Na váhe ubudlo neuveriteľných 190 kg. To znamená špičkovú dynamiku a nízku spotrebu paliva.
Jaguar síce momentálne žije najmä novým sedanom strednej triedy XE, ale za rohom je premiéra druhej generácie luxusnejšieho XF. Ten sa ukáže na autosalóne v New Yorku.