Áno toto je budúca vlajková loď Lexusu - limuzína LS. Zatiaľ má však podobu konceptu a vodíkový pohon. Dokonca so štvorkolkou!
Má nulové emisie, interiér v štýle salónika a sedadlo vodiča len v prípade núdze. O všetko ostatné sa postará autonómne riadenie.
Zatiaľ ide len o koncept, no Yamaha si na športové auto brúsi zuby už poriadne dlho. Tentoraz by to malo vyjsť. Za návrhom stojí sám veľký Gordon Murray, konštruktér F1 a geniálneho McLarenu F1.
V Tokiu ukazuje Subaru koncept novej Imprezy. A vlastne nielen jej. Tvrdí, že táto štúdia ovplyvní dizajn jeho ďalších modelov.
Je to tak. Wankelov motor predsa len dostane novú šancu. Ako inak si vysvetliť fascinujúci koncept Mazda RX-Vision, ktorý predstavuje automobilka na motoršou v Tokiu.
Prius štvrtej generácie ešte nestihol doraziť na trh a napriek tomu tu máme z Japonska celkom novú a nečakanú informáciu. Toyota sa pochválila, že najpredávanejší hybrid planéty dostane pohon oboch náprav.
Honda napriek predajnému neúspechu modelu FCX Clarity, prvého sériového auta s palivovými článkami, na vodík nezanevrela. V Tokiu predstavuje druhú generáciu svojho ekosedanu.
Tretia novodobá generácia Mini má nového člena. Po základnej 3-dverovej verzii, 5-dverovom Mini a kombi Mini Clubman prichádza čerešnička na torte v podobe kabrioletu.
Yamaha sa nám síce spája najmä s výrobou motocyklov, no už dávnejšie sa zaoberá aj témou auta. Po koncepte trpasličieho elektromobilu Motiv.e príde do Tokia s čímsi oveľa príťažlivejším - ľahkým športovým kupé.
Je pravdepodobné, že tokijská štúdia odhaľuje dizajn novej generácie menšieho SUV ASX. Na trh sa totiž chystá už budúci rok.
Na autosalóne v Tokiu predstaví Subaru už štvrtú evolúciu konceptu Viziv. Nie je vylúčené, že ide o verný predobraz nového Foresteru.
Vlajková loď Lexusu dostane hybridný pohon kombinovaný s preplňovaným 8-valcom. A to tu ešte naozaj nebolo. Predstaví sa v podobe konceptu na blížiacom sa tokijskom autosalóne.
Dizajnéri Toyoty sa tak trochu odtrhli z reťaze. Pre tokijský autosalón navrhli koncept mestského vozidielka prakticky bez karosérie. Tvrdia, že techniku je škoda skrývať pod plechom.
Suzuki šliape na plné obrátky. Po Vitare a novom Balene je na rade za posledný rok už tretia premiéra. Tá oživí spomienky na model Ignis, ktorý odišiel do dôchodku takmer pred siedmimi rokmi. Zdá sa však, že nie definitívne.