Výsledky prieskumu, ktorý urobila vlani v lete agentúra 2muse pre spoločnosť Billa naznačili, že Slováci majú stále radi tradičné domáce výrobky.
Na Slovensku je až 200-tisíc detí, ktoré vyrastajú v neúplnej rodine.
Chlieb a pečivo sú neoddeliteľnou súčasťou jedálného lístka Slovákov. Podľa prieskumu ich denne konzumujú tri pätiny opýtaných.
„Nákupný asistent“ spoločnosti BILLA pomáha nevidiacim a slabozrakým nakúpiť si pohodlne a bez stresu. Funguje vo vybraných predajniach po celom Slovensku.
Tento týždeň sa začne exekúcia voči obchodnému reťazcu Billa, ktorá nezaplatila miliónovú pokutu.
Tržby nemeckej maloobchodnej spoločnosti Rewe, ktorá na Slovensku vlastní obchodný reťazec Billa, vlani prvýkrát prekonali hranicu 60 miliárd eur.
Trend zdravej stravy čoraz viac prichádza aj na Slovensko. V posledných rokoch kladú Slováci čoraz väčší dôraz na to, čo jedia, čomu sa snažia prispôsobiť aj potravinové reťazce.
Na pultoch predajní BILLA v bratislavskom regióne pribudli rôzne výrobky od deviatich slovenských lokálnych dodávateľov.
Veľké obchodné reťazce sa združili v novom odvetvovom združení obchodu na Slovensku.
Nielen kríza a z nej plynúca snaha spotrebiteľov lepšie vynakladať prostriedky vydelené na kúpu potravín zmenili prístup ľudí k nákupom.