Mníchovskú automobilku čaká príchod novej rodiny elektrických modelov s názvom Neue Klasse. Patriť do nej budú aj športové modely z divízie M.
Člen predstavenstva BMW Frank Weber sa vyjadril, že manuálne prevodovky v ostrých „bavorákoch“ čoskoro skončia.
Kolesá s centrálnou maticou boli doteraz dostupné len pre závodné modely, po novom si ich budú môcť zadovážiť aj majitelia "civilných" modelov divízie M.
Nová vrcholová verzia už i tak brutálne silného BMW XM posúva hranice možného ešte ďalej.
Po facelifte základných modelov prišiel rad aj na vrcholné verzie z divízie M.
Toto je skutočná čerešnička na torte k oslavám narodenín divízie M.
Na zadnej kapote sa nachádzali hneď dve logá BMW. To vraj preto, aby si tento superšport z Mníchova náhodou niekto nepomýlil s Ferrari.
Športová divízia bavorskej automobilky sa dočkala okrúhleho jubilea. Toto sú dva darčeky.
Prvý autorský model divízie M po 50 rokoch bude SUV. A nie hocaké.
Testované "dvojkové" kupé malo pod kapotou silný benzínový šesťvalec s výkonom vyše 370 koní a k tomu pohon 4x4.
Nová verzia elektrickej vlajkovej lode z Mníchova spája svety SUV, elektrického pohonu a dynamiky ostrých modelov divízie M.
Brutálne hybridné SUV je výsledkom túžby BMW M po vlastnom modeli. Na výrobné linky zamieri už koncom budúceho roka.
Kontroverznému mníchovskému hothatchu má priniesť revízia viac stability v zákrutách.
Koní pod kapotou nie je nikdy dosť, treba ich počet zvýšiť.
Športová divízia BMW M ponúka zatiaľ len upravené sériové modely mníchovskej značky. V budúcnosti by sa to však mohlo zmeniť.
Mníchovská automobilka už dávnejšie naznačila, že budúcnosť vidí v automatických prevodovkách. Viceprezident športovej divízie M Peter Quintus tento trend potvrdil a uviedol, že športové modely prídu o manuálnu prevodovku medzi prvými.