Mníchovskú automobilku čaká príchod novej rodiny elektrických modelov s názvom Neue Klasse. Patriť do nej budú aj športové modely z divízie M.
Člen predstavenstva BMW Frank Weber sa vyjadril, že manuálne prevodovky v ostrých „bavorákoch“ čoskoro skončia.
Po čomsi takom volali priaznivci ostrých BMW už celé roky. Dočkali sa až teraz.
Po vylepšení novej generácie kupé M4, prichádza na rad aj praktickejší variant M3. Schopnosti aj parametre ostávajú extrémne.
Športová divízia bavorskej automobilky sa dočkala okrúhleho jubilea. Toto sú dva darčeky.
Praktická verzia brutálneho BMW M3 nedostala nikdy šancu na výrobu. Príde až so siedmou generáciou.
Kým väčšina automobiliek bojuje s nedostatkom čipov, v Mníchove majú starosti aj kvôli čomusi celkom inému.
Poďte s Pravdou nahliadnuť na okruh Slovakiaringu a vychutnajte si jazdu priamo zo sedadla BMW M4.
Dizajn novej generácie BMW radu 4 vyvolal kontroverzné reakcie. Úpravca ponúkne plastiku.
Po premiére novej generácie BMW 3 a kupé 4 sa čakalo už len na povestnú čerešničku na torte – ostré verzie s logom M.
BMW M GmbH koketovalo s praktickým kombi radu 3 už v roku 1990. Ostalo však len pri prototype.
Honba Bruselu na emisie stojí za koncom viacerých supervýkonných modelov. Výnimkou nie je ani ikonické BMW M3. Mníchov má však riešenie – úspornejšie a takmer rovnako rýchle.
Nestačí vám „bežné“ BMW M3? Teraz máte možnosť voliť limitovanú edíciu CS, teda Club Sport. Tá ubrala na váhe 50 kg a pridala symbolických desať koní. Jazdiť musí brutálne
Pred tridsiatimi rokmi predstavila automobilka BMW revolučný športový model BMW M GmbH. Išlo o sériové vozidlo s výrazne športovými vlastnosťami, ktoré sa stalo vzorom pre ostatných výrobcov.