BMW spúšťa ako prvé na svete motivačný program pre majiteľov nabíjateľných hybridov. Čím viac budú jazdiť na elektrinu, tým lacnejšie „natankujú“.
Elektrické BMW iX bude vážiť približne 2,5 tony, no stovku zvládne pod päť sekúnd.
Kombináciu otočného ovládača v stredovom tuneli a kontrolného displeja prevzala od BMW väčšina automobiliek.
Súboj nemeckého prémiového tria má víťaza. Je ním automobilka zo Stuttgartu. V ťažkom pandemickom roku sa však darilo aj BMW a Audi.
Ešte pred dvoma rokmi sa zdalo, že MPV v ponuke BMW to majú definitívne zrátané. Nakoniec sa však Mníchov nad jedným z nich „zmiloval“.
Dizajn elektrického BMW iX mnohých šokoval a vyzerá to tak, že rovnako kontroverzne bude prijímaný aj vzhľad novej generácie luxusnej limuzíny radu 7.
Novým predsedom dozornej rady nemeckého automobilového koncernu Daimler by sa mal stať bývalý šéf konkurenčných firiem.
Nová plug-in hybridná verzia BMW X1 zvládne v elektrickom režime až 57 kilometrov. O agilitu na prašných cestách však neprišla.
Krása je síce subjektívnou kategóriou, ale v prípade dizajnu nového elektrického BMW iX sa väčšina zhodla. Na škodu mníchovskej automobilky ale v tom, že novinka veru dobre nevyzerá.
Sériová verzia konceptu BMW Vision iNEXT šokuje ľadvinkami aj batériami s kapacitou vyššou ako 100 kWh.
Pripomína to záhadu bermudského trojuholníka. Operačný systém iDrive 7 "štrajkuje" totiž len na jednom jedinom mieste planéty.
Dizajn novej generácie BMW radu 4 vyvolal kontroverzné reakcie. Úpravca ponúkne plastiku.
Vyvolalo veľké rozpaky, no nakoniec kúzlu Mini podľahli milióny motoristov. Prežilo turbulencie britského automobilového priemyslu aj ropné krízy.
Nová generácia BMW 4 prichádza s veľkou zmenou. Skladacia strecha z pevných materiálov je minulosťou.
Nemecká automobilka sa snažila vyzerať za Atlantikom úspešnejšia, ako v skutočnosti bola. Zverejňovanie nepravdivých údajov o predaji ju teraz vyjde poriadne draho.
Po premiére novej generácie BMW 3 a kupé 4 sa čakalo už len na povestnú čerešničku na torte – ostré verzie s logom M.
Medzi desiatimi najzadlženejšími firmami sveta je až päť automobilových výrobcov. Na čele s Volkswagenom.
Plug-in hybridy sú v podstate jediným riešením ako naoko znížiť emisie vysokovýkonných áut. Podľahlo im aj BMW. Teraz mu ale robia starosti.
Koní pod kapotou nie je nikdy dosť, treba ich počet zvýšiť.
BMW M GmbH koketovalo s praktickým kombi radu 3 už v roku 1990. Ostalo však len pri prototype.