Šofér zničil auto za minimálne 100-tisíc eur!
Nemecká automobilka BMW v stredu oznámila, že zastavuje všetku výrobu v Európe na štyri týždne.
Hybridizácia sa nevyhýba ani vlakovým lodiam.
Epocha elektrifikácie motivuje výrobcov zmeniť aj svoju vizuálnu identitu. Po Volkswagene tak predstavuje nové logo mníchovské BMW.
Mníchov opäť láka na príchod prvého elektrického modelu v strednej triede. Tentoraz štúdiou i4 Concept.
Keď raz fanúšik nie je spokojný s priebehom zápasu, vymyslí čokoľvek.
Štvordverové kupé a veľký osemvalec. V dnešnom svete ide o zriedkavé pojmy.
To, čo je na novej generácii BMW radu 1 skutočne nové, je jeho koncepcia. Opustilo totiž zadný náhon. My sme to však celkom riešiť nemuseli. Do rúk sa nám dostala verzia 120d xDrive, ktorá „hrabe“ všetkými štyrmi.
Naftové motory rozhodne nie sú na odpis. Majú nízku spotrebu, čo automobilky potrebujú na splnenie prísnych flotilových emisií CO2. Verí im aj BMW.
Po BMW a Audi sa rozhodli riešiť problém s „novoodhalenými“ airbagmi Takata radikálnym spôsobom ďalšie automobilky. Nič iné im ani nezostáva.
S koncom spaľovacích motorov, ktoré sú označované za hlavných vinníkov znečistenia atmosféry CO2, to nebude také horúce, akoby si priali niektorí politici či aktivisti.
Nielen BMW a Audi musia reagovať na výskyt nebezpečných airbagov Takata, ktoré boli doteraz považované za bezproblémové.
Kybernetická vojna sa odohráva aj v automobilovom priemysle. Načo robiť priemyselnú špionáž na autosalónoch, keď je možné nabúrať sa priamo do databáz automobiliek.
Nová generácia BMW radu 1 má za sebou radikálnu transformáciu. Zmena koncepcie sa dotkla aj najvýkonnejšej verzie M135i xDrive.
Zdalo sa, že kauza airbagov japonskej spoločnosti Takata je dávno zažehnaná. No najnovší vývoj v Austrálii ukázal, je stále časovanou bombou.
Kľúčovou súčasťou elektromobilov sú batérie. Práve tie sú ale aj ich najväčším limitom. BMW však tvrdí, že energetická hustota akumulátorov vzrastie dvojnásobne.
BMW i4 sa síce svetu predstaví až o dva roky, no testy jeho elektrického pohonu eDrive piatej generácie sú už v plnom prúde.
Osud BMW radu 2 so zadným náhonom je ohrozený. No máme dobrú správu.Mníchov práve predstavuje vôbec najvýkonnejšiu dvojku.
BMW sa rozhodlo pre bezprecedentný krok. Požiadalo majiteľov 12 633 áut, aby prestali svoje vozidlá používať, a to okamžite. Svedčí to o vážnosti situácie, ale aj o zodpovednosti samotnej automobilky.
Mníchov postavil po prvý raz súpera pre konkurenčné kompaktné 4-dverové kupé zo Stuttgartu. A hoci nesie v názve číslicu 2, bližšie má k novej generácii BMW radu 1.