Prvý elektromobil divízie M bude asi aj prvým elektromobilom, pred ktorým sklonia hlavu tradiční mníchovských „petrolheadi“.
Štyri roky po predstavení prichádza Mníchov s komplexnou modernizáciou najpredávanejšieho radu 3. Pod kapotou si našťastie zachováva 6-valce.
BMW chystá konečne čisto elektrickú platformu pre svoje vozidlá strednej triedy.
Prvý autorský model divízie M po 50 rokoch bude SUV. A nie hocaké.
Rýchly hatchback z Mníchova púšťa do kabíny viac decibelov.
Ešte pred pár desaťročiami vážili najluxusnejšie autá asi 1,5 tony. Dnes je to o tonu viac.
Siedma generácia mníchovskej vlajkovej lode prichádza s polarizujúcim dizajnom a elektrifikovanými pohonmi.
Výkonný riaditeľ BMW upozornil na politický aspekt násilnej elektrifikácie.
Najväčšie bavorské SUV je na trhu už tretí rok, a tak prichádza na rad facelift.
Kupujte, kým sa dá. Takýchto áut už veľa nebude. Je vôbec zázrak, že dvojka kupé s klasickým „lejautom“ existuje.
Už facelift súčasnej generácie BMW i7 bol viac ako odvážny. Ale to, čo príde, má vyraziť dych.
Po 57 rokoch nezávislosti sa nemecký úpravca áut z Mníchova stane súčasťou BMW.
Praktická verzia brutálneho BMW M3 nedostala nikdy šancu na výrobu. Príde až so siedmou generáciou.
Už po tretíkrát od roku 2017 musí mníchovská automobilka riešiť problém s potenciálnym rizikom vzniku požiaru.
Ťažko si predstaviť, že by ste dobrovoľne opustili svoj majetok a nechali ho len tak chátrať. Presne to sa ale stalo v Tarragone.
Euro NCAP zverejnilo výsledky najnovšieho kola crashtestov. Radosť má Renault, VW aj Lexus. Zaváhalo len nové BMW 2 Coupé.
S elektrickou vlajkovou loďou Mníchova sme sa stretli už po druhý raz. Malo to svoj dôvod. Veľká batéria robí z tejto verzie oveľa lepšie auto.
Každá správa o novom motore, ktorý spaľuje benzín alebo naftu, je dnes pomaly vzácnosťou. Kurz je totiž elektrický.
Radikálnou zmenou prešiel interiér. Teraz má prehnutý displej a úplne sa stratil otočný ovládač iDrive. Dieslový dvojliter bol naozaj úsporný.
Testované "dvojkové" kupé malo pod kapotou silný benzínový šesťvalec s výkonom vyše 370 koní a k tomu pohon 4x4.