Bugatti Chiron Super Sport 300+ je pravdepodobne aj definitívnou rozlúčkou Bugatti s fosílnou érou.
Nová spoločnosť Bugatti-Rimac vzniká pod taktovkou Porsche. Koncern VW sa tak svojho klenotu nevzdá.
Bugatti prichádza s ďalšou verziou Chironu. Má výkon Super Sportu 300+, no poskytuje väčší komfort.
Bugatti La Voiture Noire bude najvýnimočnejším autom v celej histórii automobilky. Na objednávku vznikne jediný kus.
Kým absolútna väčšina automobiliek bojuje s klesajúcimi predajmi, najluxusnejšie značky doslova excelujú.
Astronomické sumy. To je presne to, čo charakterizuje trh s historickými automobilmi.
Špekulácie o predaji viacerých značiek koncernu Volkswagen sa ukazujú, aspoň zatiaľ, ako predčasné.
Zvolávacie akcie sa nevyhýbajú ani tým najluxusnejším značkám. Najnovšia sa dokonca týka najrýchlejších sériových áut planéty.
Molsheimský hyperšport prichádza s ďalšou výnimočnou verziou. Limitovaná edícia Chironu Sport s názvom „Les Légendes du Ciel“ poteší hlavne nadšencov letectva.
Ostatná personálna zmena v koncerne VW naozaj naznačuje, že pôvodný moloch sa začína štiepiť.
Čo by vzniklo, ak by Bugatti postavilo okolo svojho fenomenálneho 16-valca extrémny okruhový špeciál? No predsa Bolide.
Kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva. Nenápadný útok spoza Atlantiku tak obral o titul Bugatti aj Koenigsegg.
Doba elektrická mení pohľad koncernu Volkswagen na jeho bohatý „košiar“ značiek. Niektoré z neho budú musieť ísť von.
Čas drahých hier skončil. Obrovské investície do Bugatti sú pre koncern VW v čase elektrifikácie do budúcnosti neudržateľné.
Svet má v súvislosti s koronavírusom celkom iné starosti, ale v Molsheime sa už pripravujú na lepšie časy.
K statusu najlepšieho futbalistu sveta patria aj drahé autá.
Je to absurdné. Monumentálny 16-valec v útrobách hyperšportu Bugatti Chiron sa napriek škrteniu emisií o budúcnosť báť nemusí.
Za ročné servisné náklady, ktoré si Veyron vyžaduje, by ste si mohli každý rok dopriať prémiovú limuzínu strednej triedy.
Bugatti síce vďaka Chironu konečne zarába, ale svoje dlhy z Veyronu stále nevyrovnalo. Do budúcnosti tak plánuje druhý masovejší model.
Bugatti je síce stále úradujúcim rekordérom v maximálnej rýchlosti, ale v disciplíne 0 – 400 – 0 km/h, mu švédsky Koenigsegg dal poriadnu príučku.