Výsledkom spolupráce oboch spoločností má byť aj technológia BYD Blade. Čínska automobilka však tvrdí, že ju vyvinula samostatne.
Nová vlajková loď koncernu BYD chce zaútočiť v Európe na rivalov typu Porsche Panamera či Mercedes-Benz EQS.
Zabrali protičínske clá? V júli padli európske predaje elektrických áut z ríše stredu medzimesačne o 45 %.
Továreň by mala spustiť výrobu koncom roka 2026 a vytvorí až 5000 pracovných miest. V tom istom roku otvorí BYD aj továreň v Maďarsku.
BYD má recept ako sa vyhnúť odporu USA voči čínskym autám.
Predstavitelia spoločnosti BYD vyhlásili, že model Seagull bude aj pri nízkej cene plne vyhovovať všetkým európskym požiadavkám na aktívnu a pasívnu bezpečnosť.
Odbyt čínskych áut v Európe zďaleka nezodpovedá plánovanej čínskej ofenzíve. To prináša nečakané problémy.
Taliani chcú na svojom území popri Fiat ďalšieho veľkého výrobcu áut. So Stellantisom sa na jeho príchode nevedia dohodnúť.
Kupci existujúcich zásob sedanov Model 3 a SUV Model Y do konca marca budú mať nárok na stimuly v maximálnej výške 34.600 jüanov (4445,19 eura).
Do Nemecka práve dorazilo tritisíc áut čínskej značky BYD. Budú sa na nich voziť aj účastníci majstrovstiev Európy vo futbale.
Spoločnosť BYD koncom minulého roka predbehla americkú automobilku Tesla.
O úpadku tradičného jarného autosalónu sa viedlo už mnoho debát, ale skutočnosť je ešte úbohejšia. Novinky predstaví len päť značiek.
Tak ako v európskej ankete Car of the Year, môže aj v tej svetovej nakoniec zvíťaziť čínsky model. Stalo by sa tak prvýkrát v histórii.
Čínska automobilka BYD v rakúskom štátnom tendri na elektromobily s prehľadom porazila všetkých európskych konkurentov, vrátane Volkswagenu, BMW a Oplu.
BYD chce do Európy priviezť luxusné SUV, ktoré dokáže plávať, otáčať sa na mieste a cenou konkuruje Mercedesu triedy G. Druhou novinkou bude konkurent Defenderu.
Namiesto reklám domácich automobiliek budú nemecké futbalové štadióny počas EURO 2024 oblepené reklamami na čínske autá. Je to veľavravné.
Začína to byť vážne. BYD si prenajal prvú veľkú loď na prepravu áut, ktorá už pláva na starý kontinent. Na palube má tisíce elektromobilov.
Čínska automobilka BYD už dávnejšie avizovala výstavbu svojho prvého európskeho závodu. "Pytačky" nakoniec vyhralo Maďarsko. Slovensko ťahá za kratší koniec.
Elektromobily menia zavedené poriadky. Tradícia značky pre zákazníkov až tak veľa neznamená. Rozhodujú sa na základe parametrov. A tu má čínsky sedan BYD Seal čo ponúknuť.
BYD bude na Slovensku ponúkať tri elektrické úžitkové autá - ľahkú dodávku ETP3, 7,5-tonové nákladné auto ETM6 a 19-tonový nákladiak ETH8.