Nabíjačky budú využívať 1 000-voltovú architektúru, vďaka ktorej dokážu nabiť elektromobil za menej ako 15 minút - v závislosti od nabíjačky, veľkosti batérie a modelu auta.
Čínska batériová jednotka spoločnosť CATL predviedla svetu batériu, ktorá má potenciál zbaviť zákazníkov obáv z dlhého nabíjania. V podstate skráti tento čas na úroveň tankovania.
Fabrika v čínskom Čeng-čou po úplnom dokončení zamestná vyše 100-tisíc ľudí a tí teoreticky jej areál nemusia nikdy opustiť. Budú tam byty, školy, zábavné centrá a aj športoviská.
Značka patriaca pod koncern BYD sa chystá konkurovať nemeckým prémiovým značkám Porsche a Mercedes-Benz. A to po všetkých stránkach.
Kým spaľovacie motory odchádzajú v Európe pomaly do histórie, Čína vyvíja úplne nové. Chcete dôkaz?
Jeden z najväčších a najrýchlejšie rastúcich výrobcov áut na svete vstúpil na Slovenský trh. Kariéru štartuje troma modelmi.
Vyšetrovanie Európskej komisie ohľadom nelegálnych dotácií pre závod BYD-u je v počiatočnom štádiu.
Myšlienku vstavaného dronu doviedla čínska automobilka BYD do reality. Ponúkne dva typy.
Nejde o hudbu budúcnosti. Čínsky BYD začne nové elektromobily s extrémne rýchlym nabíjaním predávať na domácom trhu v apríli.
BYD zrejme postaví svoju tretiu fabriku v Nemecku. Sú tam totiž voľné výrobné kapacity a automobilka má výrazný záujem aj o západoeurópsky trh.
BYD postavil už štvrtú veľkú loď na prepravu áut, v roku 2026 by ich chcel mať dokopy osem.
Výsledkom spolupráce oboch spoločností má byť aj technológia BYD Blade. Čínska automobilka však tvrdí, že ju vyvinula samostatne.
Nová vlajková loď koncernu BYD chce zaútočiť v Európe na rivalov typu Porsche Panamera či Mercedes-Benz EQS.
Zabrali protičínske clá? V júli padli európske predaje elektrických áut z ríše stredu medzimesačne o 45 %.
Továreň by mala spustiť výrobu koncom roka 2026 a vytvorí až 5000 pracovných miest. V tom istom roku otvorí BYD aj továreň v Maďarsku.
BYD má recept ako sa vyhnúť odporu USA voči čínskym autám.
Predstavitelia spoločnosti BYD vyhlásili, že model Seagull bude aj pri nízkej cene plne vyhovovať všetkým európskym požiadavkám na aktívnu a pasívnu bezpečnosť.
Odbyt čínskych áut v Európe zďaleka nezodpovedá plánovanej čínskej ofenzíve. To prináša nečakané problémy.
Taliani chcú na svojom území popri Fiat ďalšieho veľkého výrobcu áut. So Stellantisom sa na jeho príchode nevedia dohodnúť.
Kupci existujúcich zásob sedanov Model 3 a SUV Model Y do konca marca budú mať nárok na stimuly v maximálnej výške 34.600 jüanov (4445,19 eura).