Plošné zníženie cien elektrických Tesiel vyvolalo v Číne cenovú vojnu. Záchranu hľadajú tamojšie automobilky za hranicami.
Karta sa obracia. Čínsky raj pre automobilky z Európy, Japonska či USA končí.
Čínsky BYD plánuje v budúcom roku nielen výrazné rozšírenie predaja v Európe, ale aj stavbu nových tovární.
Čína už predbehla Nemecko a je druhým najväčším exportérom áut na svete. Aby vývoz zvýšila, potrebuje viac veľkých lodí.
Z najnovšej várky crashtestov Euro NCAP získalo z 10 áut osem po päť hviezdičiek.
Predaje elektromobilov rastú raketovým tempom, no dostať ich do čiernych čísiel je pre ich výrobcov zatiaľ iba snom.
V prípade Sixtu nejde len o silné reči. Prvé čínske elektroautá dorazia do európskych pobočiek autopožičovne už v tomto roku.
BYD patrí k najväčším predajcom elektromobilov na svete.
Nové čínske elektromobily vyzerajú k svetu a sú cenovo bezkonkurenčné. Sú ale aj bezpečné?
Zlepšenia parametrov batérií sa väčšinou merajú v pár percentách. Lenže čínsky BYD prichádza s desiatkami.
Čínske automobilky sa v Európe zatiaľ príliš nepresadili, ale v ére elektrifikácie vidia veľké šance. A majú čo ponúknuť.
Automobilový priemysel je na kolenách. Väčšina fabrík stojí. Mohli by však pomôcť v boji proti pandémii koronavírusu.
Toto je najdlhší autobus sveta a keby aj nie, tak potom určite najdlhší elektrobus planéty. Postavila ho čínska spoločnosť BYD, no kariéru odštartuje v kolumbijskej Bogote.
Tesla ani Nissan nie sú na čele rebríčka najúspešnejších výrobcov elektromobilov planéty. Podľa portálu EV Sales, ktorý sleduje predaje elektrických áut na celom svete, šéfuje štatistike registrácií za rok 2016 čínska značka BYD.