Opulentné americké SUV sa predstavuje v elektrickej predĺženej verzii, ktorá sa zaradí medzi najväčšie sériovo vyrábané autá v histórii.
Po prvýkrát prichádza Cadillac s vysokovýkonným modelom série V, ktorý nemá pod kapotou spaľovací motor.
Ďalší z elektrických Cadillacov prezrádza parametre. Zaplní medzeru medzi Lyriqom a obrovským Escalade.
Koncepty karavanov sú zriedkavé. Tento vznikol aspoň v digitálnej podobe. Od skutočného sveta ho ale delia ešte roky.
Auto, v ktorom by ste nemuseli radiť ručne prevodové stupne, bolo dlhé roky snom automobiliek. Podarilo sa to však až v roku 1940 koncernu GM.
Cadillac hľadá novú tvár pre budúce športové modely. Nechce sa však vzdať ani tradície honosnosti.
Súčasná generácia veľkého amerického SUV je na trhu už štyri roky, a tak dozrel čas na omladenie. Dizajnom sa približuje k elektrickým modelom značky.
Cadillac by chcel opäť získať status automobilky, ktorá definuje luxus. Pripravuje sa preto na výrobu zákazkových áut.
Vlajková loď koncernu GM to ešte so spaľovacími motormi celkom nevzdáva. Naopak, inovovala svoj brutálny sedan s mohutným 8-valcom.
Elektrifikácia Cadillacu je v plnom prúde. Vistiq bude už jeho piatym čisto batériovým modelom.
A je to tu. Cadillac Escalade, jedno z najväčších a najluxusnejších SUV planéty, prichádza ako elektromobil. Parametrami vyráža dych.
Superluxusný fastback bude po desaťročiach prvým Cadillacom vyrábaným ručne. Zodpovedá tomu ale aj cena.
Dotykové obrazovky rozdeľujú vodičov do dvoch skupín. Na tých , ktorí ich milujú a na tých, ktorí ich nenávidia. A tieto autá tiež.
Cadillac by chcel opäť získať status automobilky, ktorá definuje luxus. Tradíciu však musí spojiť s bezemisným pohonom.
Koncept Cadillacu naznačí dizajn budúcej vlajkovej lode značky. Má ísť o exkluzívny tovar. Ročne totiž vznikne len 300 exemplárov.
Mala to byť vlajková loď koncernu GM. Nakoniec dopadlo všetko inak.
Cadillac sa čoskoro stane čisto elektrickou značkou. Jeho vstupenkou do budúcnosti je nový crossover Lyriq.
General Motors nechal za sebou v Európe spúšť. „Zabil“ Saab a Opel priviedol do astronomickej straty. Teraz má však veľké plány.
Prieskum Consumer Reports prebiehal síce v USA, ale niektoré z modelov poznáme aj na starom kontinente.
Cadillac by sa rád vrátil do hry, ako značka, ktorá udáva trend v luxuse.