Vo výročnej správe koncernu Stellantis sa objavila nečakaná kolónka.
Carlos Tavares tvrdí, že existujú lacnejšie a rýchlejšie cesty znižovania emisií.
Tlak na automobilky, aby urýchlili prechod na elektromobily, podľa Carlosa Tavaresa ohrozuje nielen pracovné miesta, ale aj kvalitu vozidiel.
Desať rokov budú mať šéfovia jednotlivých automobiliek na to, aby vymysleli a realizovali zmysluplný biznis plán.
Vznik koncernu Stellantis umožnil nahliadnuť do účtovníctva Fiatu. Nie je to pekný pohľad.
Carlos Tavares je jednou z najrešpektovanejších osobností automobilového priemyslu. Jeho budúcnosť však ružovú nevidí.
Pod rukami Carlosa Tavaresa rozkvitli značky Peugeot, Citroën a DS. Postaral sa tiež o revitalizáciu Opelu a prsty má vo fúzii koncernov PSA a FCA.
Šéf koncernu PSA si nedáva servítku pred ústa. Po kritike elektromobilov hovorí aj o tom, koľko ročne stojí automobilových výrobcov tlak únie na znižovanie emisií.
Francúzsky koncern PSA, ktorý združuje značky Peugeot, Citroën, DS a najnovšie Opel, musí dohnať konkurenciu. Plánuje preto veľkú elektrickú ofenzívu.
Novým generálnym riaditeľom stratovej francúzskej automobilky PSA Peugeot Citroën sa stane Carlos Tavares z konkurenčného Renaultu.