Kabinet Petra Pellegriniho (Smer-SD) odsúhlasil na stredajšom zasadnutí dva návrhy dohôd medzi Slovenskou republikou a Poľskom v oblasti dopravy.
S výstavbou obchvatu Prievidze by sa malo začať už v budúcom roku. Budovanie stavby je však podmienené uvoľnením eurofondov.
V tomto roku čaká Bratislavu podľa primátora masívna oprava komunikácií.
Časť ciest v slovensko-ukrajinskom pohraničí by sa mohla zrekonštruovať v rámci spoločného projektu.
Najhoršia situácia v Košickom kraji, čo sa snehu týka, je v okrese Sobrance.
Zlý stav mostov na cestách druhej a tretej triedy môže negatívne zasiahnuť do životov ľudí vo viacerých regiónoch, konštatuje NKÚ.
Situáciu komplikovali poveternostné podmienky.
Petičný výbor ukončil v pondelok zbieranie podpisov pod petíciu za okamžité budovanie obchvatu Prievidze.
Francúzska vláda sa rozhodla od 1. júla obmedziť rýchlosť na cestách nižšej triedy. Rozmýšľajú o tom aj v Nemecku.
MH Invest by mala financovať opravu ciest druhej a tretej triedy, ktoré poškodili kamióny zvážajúce materiál na výstavbu automobilky Jaguar Land Rover.
Všetky sledované diaľničné úseky a rýchlostné cesty na území Slovenska sú zjazdné, povrch vozoviek je suchý až mokrý.
Podľa oficiálnych štatistík Policajného zboru býva najproblematickejšie obdobie spojené so začiatkom školského roka.
Vodiči na Orave a na Liptove môžu v piatok na viacerých úsekoch ciest očakávať vrstvu kašovitého či utlačeného snehu.
V poradovníku by mali byť tri kritériá - intenzita dopravy, vplyv na život obyvateľov a životného prostredia a pomer nákladov k dosiahnutému úžitku.
Dopravný analytik Ján Bazovský apeluje: Vodič nemusí ísť len maximálne povolenou rýchlosťou. Problémom je aj podceňovanie výstražných dopravných značiek.
Prvú cestu postavili Rimania 312 rokov pred Kristom. Odvtedy obkolesili našu planétu ako hustá pavučina a život bez nich si nevieme predstaviť. Niektoré sú celkom bežné, no niektoré stoja za to.
Výstavba diaľničnej siete sa spomaľuje.
Niektorí novozvolení krajskí šéfovia sľubujú diaľnice, na ktoré nemajú dosah.
Úprava križovatky Sielnica pozostávala z dobudovania pripájacích a odbočovacích prídavných pruhov obojstranne v celkovej dĺžke 1 954 metrov.
MARIÁN REPA:Keď príde reč na výstavbu nových komunikácií, tak sa väčšinou spomínajú diaľnice a rýchlostné cesty. Popritom sa však roky zanedbávajú cesty nižšej kategórie, ktoré sú často v katastrofálnom stave.