Iniciatíva Cesty pre Slovensko žiada od vlády peniaze na krajské cesty. Premiér Peter Pellegrini uviedol, že ešte neminuli nič z vyčlenených eurofondov.
Nadradená infraštruktúra smerom na sever je financovaná nadštandardne, na juh Slovenska sa zvykne zabúdať, tvrdí Milan Belica.
Na cestách v Európskej únii prišlo vlani o život 25 300 ľudí, ďalších viac ako 135 000 osôb bolo vážne zranených.
Regióny žiadajú od novej vlády finančnú podporu na rekonštrukciu krajských ciest. Požadujú vyčlenenie 320 miliónov eur zo štátneho rozpočtu.
S výstavbou ďalšej časti obchvatu Prievidze by sa malo začať budúci rok. Potvrdilo to ministerstvo dopravy.
Kabinet Petra Pellegriniho (Smer-SD) odsúhlasil na stredajšom zasadnutí dva návrhy dohôd medzi Slovenskou republikou a Poľskom v oblasti dopravy.
S výstavbou obchvatu Prievidze by sa malo začať už v budúcom roku. Budovanie stavby je však podmienené uvoľnením eurofondov.
V tomto roku čaká Bratislavu podľa primátora masívna oprava komunikácií.
Časť ciest v slovensko-ukrajinskom pohraničí by sa mohla zrekonštruovať v rámci spoločného projektu.
Najhoršia situácia v Košickom kraji, čo sa snehu týka, je v okrese Sobrance.
Zlý stav mostov na cestách druhej a tretej triedy môže negatívne zasiahnuť do životov ľudí vo viacerých regiónoch, konštatuje NKÚ.
Situáciu komplikovali poveternostné podmienky.
Petičný výbor ukončil v pondelok zbieranie podpisov pod petíciu za okamžité budovanie obchvatu Prievidze.
Francúzska vláda sa rozhodla od 1. júla obmedziť rýchlosť na cestách nižšej triedy. Rozmýšľajú o tom aj v Nemecku.
MH Invest by mala financovať opravu ciest druhej a tretej triedy, ktoré poškodili kamióny zvážajúce materiál na výstavbu automobilky Jaguar Land Rover.
Všetky sledované diaľničné úseky a rýchlostné cesty na území Slovenska sú zjazdné, povrch vozoviek je suchý až mokrý.
Podľa oficiálnych štatistík Policajného zboru býva najproblematickejšie obdobie spojené so začiatkom školského roka.
Vodiči na Orave a na Liptove môžu v piatok na viacerých úsekoch ciest očakávať vrstvu kašovitého či utlačeného snehu.
V poradovníku by mali byť tri kritériá - intenzita dopravy, vplyv na život obyvateľov a životného prostredia a pomer nákladov k dosiahnutému úžitku.
Dopravný analytik Ján Bazovský apeluje: Vodič nemusí ísť len maximálne povolenou rýchlosťou. Problémom je aj podceňovanie výstražných dopravných značiek.