Ruské bezpečnostné orgány po odchode zahraničných automobiliek masívne vymieňajú pôvodný autopark.
BYD bude na Slovensku ponúkať tri elektrické úžitkové autá - ľahkú dodávku ETP3, 7,5-tonové nákladné auto ETM6 a 19-tonový nákladiak ETH8.
Na konci uplynulého roku roku Čína prekonala Nemecko a stala sa svetovou dvojkou v exporte áut. V polovici tohto roku zanechala za sebou aj doteraz prvé Japonsko.
Podľa analýzy budú čínske značky reálnou hrozbou pre európskych výrobcov o 5 až 7 rokov. V najbližšom období ňou bude Tesla.
Kým v osobných autách už čínske značky začínajú určovať trendy, na scéne tých úžitkových sa stále nevyvarovali kopírovaniu cudzích nápadov.
Hongqi L5 právom nazývajú čínskym Rolls-Royceom. Má vyše tri tony, meria 5,6 metra a pod jeho kapotou pracuje 6-litrový dvanásťvalec.
MG EHS je dobre vybavené a komfortne jazdiace SUV. Plug-in hybridný pohon mu však úplne nesvedčí.
Len v novembri Čína vyviezla elektrické autá za viac než tri miliardy dolárov.
Invázia čínskych automobiliek v Európe môže naraziť na nezáujem zo strany zákazníkov. Ukazuje to prieskum nemeckej agentúry Civey.
Čína už predbehla Nemecko a je druhým najväčším exportérom áut na svete. Aby vývoz zvýšila, potrebuje viac veľkých lodí.
Zľavy na najdrahšie modely presiahli dokonca 30 000 eur. Drahé nemecké autá totiž nikto nechcel.
BYD patrí k najväčším predajcom elektromobilov na svete.
Čínsky GAC Space je doslova auto z budúcnosti. Nielen vzhľadom, ale aj pokročilými technológiami pod jeho kapotou.
Najlepším spôsobom, ako preniknúť na svetové trhy, je postaviť „parádne“ SUV.
Po Dongfengu sa o slovenský trh uchádza ďalšia čínska značka. S jej pôvodom je to ale zložitejšie.
Čínski výrobcovia elektrických áut sa rozhodli presadiť v Európe. Pre začiatok ich láka silný nórsky trh.
Úspech čínskych značiek v Európe nemusí byť ďaleko. Naznačujú to rekordné predaje na niektorých trhoch.
Xiaomi by malo svoje nové auto ukázať už onedlho, vyrábať by sa mohlo v továrňach Great Wall Motors.
Čínske automobilky síce napredujú, ale o tej s názvom Suda to rozhodne neplatí.
Najnovšie výsledky prieskumu agentúry J. D. Power naznačujú, že čínske autá začínajú kvalitou dobiehať podstatne renomovanejšie značky.