Ako dopadol návrat naftového motora pod kapotu slávnej francúzskej dodávky?
Zvíťazil zdravý rozum? Citroën po dvoch rokoch opäť vrátil do ponuky Berlinga klasické motory.
Už onedlho si v Európe nekúpite Spacetourer, Zafiru alebo Traveller, rovnako ako ani Berlingo alebo Partner v osobných verziách so spaľovacími motormi.
Citroën ë-Berlingo má výkon 100 kW a s batériou s kapacitou 50 kWh by mal umožniť dojazd vyše 270 km.
Myslíte si , že Citroën Berlingo XL je veľké a neohrabané auto? Mýlite sa.
Malá „dodávka“ môže byť oveľa praktickejšia ako klasické kombi. A ako ukazuje nové Berlingo, aj prekvapivo komfortná.
Stávka na 4-dverové kupé a shooting brake Peugeotu vyšla. Aspoň na Slovensku. Francúzska novinka sa v roku 2019 usadí na trón automobilového kráľa.
Po príchode tretej generácie osobných verzií Citroënu Berlingo a Peugeotu Rifter predstavuje koncern PSA aj úžitkové varianty.
Tak toto tu už dávno nebolo. Posledné kolo nárazových skúšok, prinieslo katastrofálne nízke hodnotenie dvom autám. Ospravedlniť sa to nedá špecifickým zameraním amerického off-roadu ani vekom talianskeho mestského trpaslíka.
Praktické autá nemusia vyzerať stroho.
Trojica nových malých „dodávok“ si vyslúžila v nárazových testoch štyri hviezdičky.
Hlavná tohtoročná novinka Citroënu stavia nielen na modularite obrovského vnútorného priestoru, ale aj na emóciách. A prináša nové motory, asistenčné systémy aj viac konektivity.
Možno vám toto auto príde tak trochu nenápadné, ale verte, že patrí k vôbec najúspešnejším Citroënom. Kombinácia úžitkového a osobného auta bola ranou priamo do čierneho. My sme vyskúšali verziu 1,6 BlueHDI Multispace s najvyššou výbavou XTR.
Peugeot Partner a Citroën Berlingo oslávia budúci rok už 20 rokov od príchodu na trh. Teraz prichádzajú v modernizovanej podobe, ktorá zasiahla nielen dizajn, ale aj techniku.
Sprísnená metodika crashtestov Euro NCAP má svoje ďalšie obete. Bez autonómneho brzdenia si dnes jednoducho autá „neškrtnú“. Z ôsmich testovaných modelov sa tak na plné skóre zmohol jedine Mercedes-Benz GLA.