Pod kapotou debutujú mild-hybridné trojvalce s dvojspojkovou prevodovkou.
Citroën už naznačuje tvary budúcej generácie svojho väčšieho SUV. Pôjde o veľkú zmenu.
Ako dopadol návrat naftového motora pod kapotu slávnej francúzskej dodávky?
Pozreli sme sa prvýkrát na "nafúknutú" cé-trojku. Ako sa sedí na jej zadných sedadlách?
Horúcu novinku z Trnavy sme si vyskúšali v dostupnejšej benzínovej verzii.
Konkurenciu má deklasovať cenou a siedmimi sedadlami. Okrem elektrického ë-C3 Aircross budú k dispozícii aj podstatne lacnejšie spaľovacie verzie.
"Nehanbíme sa za to, že vyrábame cenovo dostupné a jednoduché autá, pretože to je presne to, čo potrebujeme,“ povedal šéf Citroënu Thierry Koskas.
Prvé veľkosériovo vyrábané auto sveta s predným náhonom sa rodilo ťažko. Jeho tvorcu Andrého Citroëna to stálo doslova život.
Vlajková loď Citroënu absolvovala facelift. My sme si ju vyskúšali v najvýkonnejšej plug-in hybridnej verzii. Očarila najmä komfortom. A dokonca vie šetriť palivom.
Kuriózne „siamské dvojičky“ v podaní Stellantisu nedávajú na prvý pohľad žiadnu logiku. Lenže Citroën dobre vie, čo robí.
Konkurenciu má nový Citroën C3 Aircross deklasovať cenou aj siedmimi sedadlami.
Zvíťazil zdravý rozum? Citroën po dvoch rokoch opäť vrátil do ponuky Berlinga klasické motory.
Po predstavení elektrického ë-C3 prichádzajú na rad aj verzie so spaľovacími agregátmi.
Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Platia alebo neplatia protiruské sankcie? Európsko-americký koncern Stellantis tvrdí, že nad svojimi bývalými závodmi v Rusku stratil kontrolu.
Citroën má plán rozsiahlej expanzie v Indii a Južnej Amerike. Pozornosť zákazníkov chce pritiahnuť kompaktný SUV-kupé.
Podľa neho bude trnavská automobilka pre svoje kvality vedúcim bojovníkom skupiny Stellantis.
Automobilový svet je chudobnejší. Trinásteho marca zomrel Macello Gandini, najvýznamnejší dizajnér áut všetkých čias.
Elektrický Citroën ë-C4 X sme si vyskúšali vlani v lete na ceste z Bratislavy do Tatier a späť. Teraz sme podobnú trasu absolvovali vo februári.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.