Priaznivci francúzskeho Citroënu nebudú určite nadšení. Futuristický imidž značky totiž utrpí ďalšiu tvrdú ranu. Po viac ako šesťdesiatich rokoch sa rozlúči s hydropneumatickým pružením.
Výroba neúspešnej vlajkovej lode Citroënu, modelu C6, skončila už v roku 2012. Podľa najnovších informácií sa predsa len chystá jej nástupkyňa. Nepôjde však o Citroën. Koncern PSA ju zaradí pod krídla značky DS.
Kým v Trnave plánuje vyrábať Citroën crossover menší než Cactus, pre autosalón v Šanghaji si pripravil čosi podstatne väčšie. Z konceptu Aircross by sa mohlo vyvinúť veľké SUV.
Francúzsky automobilový koncern zveril slovenskému závodu výrobu novinky, ktorá sa má stať v budúcnosti najpredávanejším Citroënom.
Snahy predbehnúť dobu končia väčšinou fiaskom. Lenže to nie je prípad Citroënu DS. V roku 1955 zapôsobil pod klenbami parížskeho výstaviska Grand Palais ako zjavenie z vesmíru, no nakoniec sa vyrábal celé dve dekády.
Dovozca vozidiel značky Citroën na slovenský trh zverejnil ceny modernizovaného modelu C4. Môže byť váš už za 12 190 eur. Nové motory Euro 6 však prídu až v lete.
Citroën C4 má za sebou päť rokov kariéry, navyše je na trhu už viac ako rok jeho silný koncernový súper v podobe Peugeotu 308. Modernizácia pre tento modelový rok mu preto iste prospeje. Zmeny sú najmä pod kapotou.
Prémiový francúzsky hatchback dostal už vlani nielen facelift, ale aj dva nové motory. V Ženeve k nim pribudnú ďalšie tri. Hviezdou je diesel 2,0 BlueHDi s výkonom až 133 kW.
Je taký iný, že máte pocit, akoby niekto práve „ukradol“ štúdiu z autosalónu. Takže o pozornosť máte s C4 Cactusom zaručene postarané. Jeho odlišnosť si však vyžaduje aj určité kompromisy.
Vyzeralo to ako hotová vec, no teraz presakujú na verejnosť informácie, že hybridný systém Hybrid Air, vyžívajúci miesto akumulátorov energiu stlačeného vzduchu, je príliš drahý.
Z označenia DS sa na autosalóne v Paríži stane samostatná značka. Koncern PSA tu tak bude mať až tri stánky – Peugeot, Citroën a DS.
Pichľavá novinka od Citroënu sa v Paríži predstaví vo verzii s dvojlitrovou spotrebou. Pomôže lepšia aerodynamika, nižšia hmotnosť a hybridný pohon so stlačeným vzduchom.
Po viacerých konceptoch s logom DS, ktoré sa objavili v Číne, sa Citroën pokúsi posilniť imidž tejto prémiovej odnože aj v Európe. Pomôže mu koncept Divine DS, ktorý privezie do Paríža. Skôr ako technika je na ňom zaujímavý štýl.
Značka Citroën ponúka od minulého roku alternatívu pre staršie vozidlá a zákazníkov, ktorí hľadajú nižšiu cenu, ale 100% kvalitu.
Na autosalóne v Pekingu ukázal Citroën nový sériový crossover DS 6WR, určený výhradne pre Čínu. Jeho interiér však ostal tajomstvom. Dnes to už nie je pravda.
To, čo predstavil Citroën vlani ako koncept Wild Rubis, dozrelo v Pekingu do sériového crossoveru DS 6WR. Ráta sa s ním aj v Európe.
Po svetovej premiére v Ženeve uvoľnila francúzska automobilka všetky informácie o svojej kľúčovej novinke na rok 2014. Originálny crossover Citroën C4 Cactus ponúkne päť motorov. Na trh príde v lete.
Automobilka Citroën na autosalóne v Pekingu naznačila, ako bude vyzerať čínsky dvojník Peugeotu 2008. Predstavila crossover Citroën C-XR.
V Číne uvedený sedan Citroën DS 5LS príde na motorshow do Pekingu v športovom kabáte a s prívlastkom R. Výkonom motora presahuje aj kupé Peugeot RCZ R.
Súčasná vlajková loď Citroënu má na konte už šesť rokov kariéry a nepredáva sa práve najlepšie. Pomôcť má atraktívna off-roadovo ladená verzia CrossTourer.