S ukončením výroby Citroënu C5 končí francúzska značka v klasickej strednej triede. Prednosť dostanú MPV a crosovery. Aspoň v Európe. V Číne však už chystá premiéru novej generácie sedanu C5.
Chápadlá aféry Dieselgate zasahujú čoraz viac výrobcov. Len pred pár dňami padol tieň podozrenia na koncern Fiat. A teraz bude čeliť vyšetrovaniu pravdepodobne aj PSA, teda Peugeot s Citroënom.
Opelu sa podarilo vyhrabať z najhoršieho. Na trhu má novú Astru a čoskoro chystá ďalšie novinky. Je však možné, že už čoskoro skončí pod krídlami francúzskeho koncernu PSA.
Možno už na autosalóne v Ženeve uvidíme premiéru veľkého luxusného SUV z prémiovej divízie koncernu PSA. Inak by asi francúzska automobilka vynaložila viac úsilia na zamaskovanie svojej novinky.
Citroën a Opel sa dohodli na vývoji a výrobe dvoch nových crossoverov. Kým Opel Crossland X už poznáme, jeho francúzskeho súrodenca uvidíme v Ženeve zatiaľ len v podobe konceptu.
Na Slovensko smeruje výroba ďalšieho nového automobilu z dielne francúzskeho automobilového koncernu PSA Peugeot Citroën.
Cenovo orientovaný francúzsky sedan po modernizácii lepšie tají svoj lacný korienok. Prináša vynovený dizajn aj dotykové rozhranie so 7-palcovým displejom. Pod kapotou sa nič nemení.
Na trhu nie je veľa osobných áut, ktoré odvezú viac ako 5 pasažierov. Citroën Grand C4 Picasso jedným z nich však je.
Nová generácia Citroënu C3, absolvovala svetovú premiéru v Paríži a tú slovenskú v októbri v Nitre. My sme však už mali možnosť sadnúť si za jej volant počas medzinárodnej prezentácie v Barcelone. Zdá sa, že C3 to má dobre našliapnuté.
Máloktorý bežný automobil dokáže svojim vzhľadom zaujať tak ako Citroën C4 Cactus. Mäkké panely karosérie spolu s avantgardným výzorom ľudí stále lákajú.
Možno vám toto auto príde tak trochu nenápadné, ale verte, že patrí k vôbec najúspešnejším Citroënom. Kombinácia úžitkového a osobného auta bola ranou priamo do čierneho. My sme vyskúšali verziu 1,6 BlueHDI Multispace s najvyššou výbavou XTR.
Citroën C3 je zaujímavý nielen tým, že bude schádzať z montážnych liniek závodu v Trnave. Ostrá verzia WRC je totiž prvým špeciálom predstaveným pre sezónu 2017. Zmenu pravidiel využil na maximum.
Cena auta, rozmery a prevádzkové náklady sú častými rozhodujúcimi faktormi pre kúpu auta. Citroën C-Elysée ich spája do veľmi zaujímavej kombinácie.
Nový model Citroën C3, ktorý bude mať na Slovensku premiéru na októbrovom autosalóne v Nitre, sa už vyrába.
Na autosalóne v Paríži sa Citroën blysne nielen novým C3 z Trnavy, ale aj futuristickou štúdiou luxusného plug-in hybridu. Predvádza na ňom nové prvky programu Citroën Advanced Comfort.
V trnavskom závode PSA sa už skončila letná odstávka. Tá súvisela aj s nábehom výroby horúcej novinky, tretej generácie Citroënu C3. Už v roku 2017 by mala jeho produkcia predstavovať takmer 180 000 kusov.
Horce želiezko Citroënu, nový hatchback C3, ktorý bude schádzať z výrobných liniek PSA v Trnave, už divízia Citroën Racing testuje v ostrej verzii pre nové sezónu WRC aj na asfalte.
Citroën sa v súčasnosti drží nad vodou najmä vďaka čínskemu trhu. To mu však nestačí. Chce mať opäť silné postavenie aj v rodnej Európe. Pomôcť mu má radikálna modelová obnova.
"V tomto momente nikto nevie povedať, čo sa stane a ako dlho to bude trvať," povedala pre denník Pravda šéfka Citroënu Linda Jackson, ktorá je pôvodom Britka.
Ak brexit neutlmí predajnosť áut, výroba vozidiel má na Slovensku našliapnuté vysoko. Citroën v stredu oficiálne svetu predstavil novú generáciu modelu C3.