Nový crossover Citroënu sa postaví pod C4 Cactus aj väčší C5 Aircross. Na výber ponúkne až 90 farebných kombinácií. Má očariť priestorom, variabilitou aj konektivitou.
Tretia generácia Citroënu C3 prináša do segmentu B nový pohľad na mestské auto. V jeho prípade nemajú zákazníkov upútať len kompaktné rozmery a ekonomickosť prevádzky. Náskok pred konkurenciou získava totiž dizajnom.
Nie každý facelift je výrazný. Francúzska automobilka pripravila omladenie modelu C4 Picasso, ktoré sa radí k tým nenápadnejším.
Za týmto projektom nestojí samotná automobilka. Je dielom dizajnéra Davida Obendorfera. Na báze nového Jumperu vznikne 17 exemplárov.
Zabudnite na sedan a kombi C5, vyrábané neuveriteľných deväť rokov. Nástupcu síce dostanú, ale celkom iného, ako by ste čakali. Citroën dal prednosť SUV. A vyzerá takmer rovnako ako dva roky starý šanghajský koncept Aircross.
Systém s názvom Progressive Hydraulic Cushions má priniesť posádke budúcich Citroënov komfort, na aký bola zvyknutá v modeloch s tradičným hydropneumatickým riešením. Ako prvý ho dostane nový SUV Citroën C5 Aircross.
Imidž značky DS stále nedosahuje auru prémiových nemeckých modelov. Zmeniť to má séria noviniek a najmä vlajková loď v podobe 600-koňového superšportu.
Francúzsky koncern PSA sa vlani podujal na neobyčajný krok. V reakcii na aféru Dieselgate začal so zverejňovaním skutočnej spotreby. A teraz spustil webovú „kalkulačku“, ktorá udáva „nelaboratórnu konzumáciu“ až tisíc áut.
Prémiová divízia PSA, novovytvorená značka DS, sa od počiatku stretáva v Európe s vážnym problémom. Tvári sa prémiovo, no v skutočnosti jej štýlový dizajn skrýva mainstreamovú techniku. Nový crossover DS 7 to však zmení.
Nie, toto nie je elektrická dodávka. Štúdiu Ë Concept poháňa klasický naftový dvojliter BlueHDi. Na rozdiel od civilných verzií si však trúfa aj do terénu. Zatúpi v ponuke Citroënu SUV?
S ukončením výroby Citroënu C5 končí francúzska značka v klasickej strednej triede. Prednosť dostanú MPV a crosovery. Aspoň v Európe. V Číne však už chystá premiéru novej generácie sedanu C5.
Chápadlá aféry Dieselgate zasahujú čoraz viac výrobcov. Len pred pár dňami padol tieň podozrenia na koncern Fiat. A teraz bude čeliť vyšetrovaniu pravdepodobne aj PSA, teda Peugeot s Citroënom.
Opelu sa podarilo vyhrabať z najhoršieho. Na trhu má novú Astru a čoskoro chystá ďalšie novinky. Je však možné, že už čoskoro skončí pod krídlami francúzskeho koncernu PSA.
Možno už na autosalóne v Ženeve uvidíme premiéru veľkého luxusného SUV z prémiovej divízie koncernu PSA. Inak by asi francúzska automobilka vynaložila viac úsilia na zamaskovanie svojej novinky.
Citroën a Opel sa dohodli na vývoji a výrobe dvoch nových crossoverov. Kým Opel Crossland X už poznáme, jeho francúzskeho súrodenca uvidíme v Ženeve zatiaľ len v podobe konceptu.
Na Slovensko smeruje výroba ďalšieho nového automobilu z dielne francúzskeho automobilového koncernu PSA Peugeot Citroën.
Cenovo orientovaný francúzsky sedan po modernizácii lepšie tají svoj lacný korienok. Prináša vynovený dizajn aj dotykové rozhranie so 7-palcovým displejom. Pod kapotou sa nič nemení.
Na trhu nie je veľa osobných áut, ktoré odvezú viac ako 5 pasažierov. Citroën Grand C4 Picasso jedným z nich však je.
Nová generácia Citroënu C3, absolvovala svetovú premiéru v Paríži a tú slovenskú v októbri v Nitre. My sme však už mali možnosť sadnúť si za jej volant počas medzinárodnej prezentácie v Barcelone. Zdá sa, že C3 to má dobre našliapnuté.
Máloktorý bežný automobil dokáže svojim vzhľadom zaujať tak ako Citroën C4 Cactus. Mäkké panely karosérie spolu s avantgardným výzorom ľudí stále lákajú.