Kapacita akumulátorov aj aerodynamika karosérií elektrických áut sa zlepšujú, no stále sa im nedarí dosiahnuť parameter dojazdu rovnocenný s konvenčnými autami.
Japonské automobilky pravidelne dokazujú povesť výrobcov odolných áut. Vysoko sa umiestnilo aj BMW, no prekvapením je prepadák Mercedesu-Benz.
Čo je najhoršia vizitka pre autá? Ak ich súčasní majitelia povedia, že by už tú istú chybu pri výbere neurobili.
Pri autopilotoch nie sú najdôležitejšie ich schopnosti, ale to, ako sú pripravené na krízové situácie.
Výrobcovia z krajiny vychádzajúceho slnka obsadili štyri priečky z pätice najlepších. Príjemne prekvapilo BMW na treťom mieste. Mercedes-Benz skončil posledný.
Pri kúpe ojazdeného auta zohráva hlavnú úlohu nákupná cena. Lenže z dlhodobého hľadiska treba mať na zreteli aj náklady na servis.
Prieskum Consumer Reports prebiehal síce v USA, ale niektoré z modelov poznáme aj na starom kontinente.
Moderné autá sú doslova prešpikované technológiami. Často sa však zabúda na elementárne zásady bezpečnosti.
Kúpiť si staršie luxusné nemecké alebo japonské auto nemusí byť dobrý nápad.
Najnovšie vydanie prieskumu spotrebiteľskej spoľahlivosti sa nieslo v duchu japonských značiek. V prvej desiatke je ich hneď päť.
Spotrebiteľská organizácia Consumer Report si vzala na mušku „autopiloty“ 17 výrobcov automobilov. Víťaz prekvapí.
Prevodovka je po motore druhou najdrahšou súčasťou áut. A tomu zodpovedajú aj ceny ich opráv.
Motor je najdrahšou súčasťou auta. A tomu zodpovedajú aj ceny opráv. Ak sa chcete vyhnúť drahým problémom, zďaleka obíďte tieto štyri modely.
Prieskum americkej spotrebiteľskej organizácie Consumer Reports dáva jasnú odpoveď na to, ktoré autá sú najspoľahlivejšie. Nemecké to nie sú.
Každoročný prieskum spokojnosti zákazníkov doplňuje americká spotrebiteľská spoločnosť poznatkami z vlastných testov.
Americká spoločnosť Consumer Reports zisťovala u majiteľov áut spokojnosť s informačno-zábavnými systémami. Zatiaľ čo prvé priečky patria priekopníkom v danej oblasti, dno tabuľky nepoteší japonské značky.
Americká spotrebiteľská spoločnosť otestovala nové automobily a vyhodnotila najlepších zástupcov jednotlivých segmentov. Šesť z nich sa predáva aj u nás.
Vplyvný spotrebiteľský magazín Consumer Reports stiahol svoje odporúčanie nekupovať novú Teslu 3 pre dlhú brzdnú dráhu. Americký výrobca elektromobilov totiž problém odstránil, čo potvrdil test. Kuriózne však je, že nie v servise. Použil upgrade softvéru na diaľku!
Organizácia Consumer Reports pomáha spotrebiteľom v zámorí zorientovať sa v kvalite výrobkov. Do jej portfólia patria aj automobily, a tak sa rozhodla otestovať Teslu Model 3. Bohužiaľ, musela konštatovať, že kvalita bŕzd tohto elektromobilu je nedostatočná.
Nezisková organizácia spoza oceána Consumer Reports prináša ďalšiu zo svojich štatistík. Tentoraz spracovala hodnotenia spotrebiteľov a zverejnila zoznam modelov aj s modelovým rokom, ktorým by sa záujemcovia o použité vozidlá mali určite vyhnúť.