Novovytvorená značka Cupra rozšíri svoje portfólio o druhý model. Po Atece je na rade Leon. Príde aj ako plug-in hybrid.
Ani odčlenenú divíziu Seatu neminie elektrifikácia. Chystá aj plne elektrické SUV. Jeho predskokanom je koncept Tavascan s výkonom 225 kW.
Na autosalóne vo Frankfurte odhalí Cupra elektrický koncept. Má spojiť emócie a dynamiku kupé s výhodami crossoverov.
Je trieda klasických hothatchov mŕtva? Nie je to vylúčené. Aj SUV vie byť dnes totiž poriadne divoké, a pritom toho odvezie viac.
Cupra Formentor má ukázať budúcnosť odčlenenej športovej divízie Seatu. Vyzerá úžasne, no pod kapotou pracuje plug-in hybridná technika.
Cupra Ateca je prvým samostatným modelom odčlenenej športovej divízie Seatu. Úpravy sa dotkli každého aspektu tohto auta. Za všetko hovorí výkon 300 koní.
Na internete sa objavila snímka zatiaľ neznámeho modelu Cupra. So súčasnou produkciou Seatu nemá nič spoločné. Dramaticky ladené kompaktné SUV predznamenáva autonómnu budúcnosť ostrej divízie španielskej značky.
Logo Seatu na karosérii ostrej Atecy už nenájdete. Toto je prvá sériová Cupra. Na stovku šprintuje za 5,4 sekundy, no pritom ostáva pohodlným a praktickým SUV.
Oddelená značky Cupra preberie na seba všetky pôvodné aktivity divízie Seat Sport. Ambície naznačuje konceptom e-Racer, ktorý má dať napriek elektrickému pohonu na frak aj benzínovým okruhovým špeciálom.
Dej nabral rýchly spád. Po tom, čo Seat oznámil vlani v lete vytvorenie novej samostatnej značky z divízie Cupra, ohlásil teraz príchod prvej premiéry. Rýchly Seat sa ukáže ešte tento mesiac. Pravdepodobne pôjde o ostré SUV.
Španielska značka patriaca do koncernu Volkswagen je známa svojou snahou o výrobu automobilov poskytujúcich športový zážitok z jazdy. Označenie vrcholných prevedení Cupra sa dokonca zmení na vlastnú značku, aby tým zdôraznilo športové ambície.