Najťažšie je to, čo nevidíme. Pod zemou možno naraziť na všeličo, či sú to káble navyše, telekomunikačné vedenia, alebo podobné veci.
Vodičov čakajú v najbližších mesiacoch obchádzky.
Pracuje sa tiež na betonáži spodnej stavby mostov a robotníci pokračujú aj v zemných a výkopových prácach.
Prioritou bude podľa neho aj napĺňanie železničného harmonogramu.
Po otvorení niektorých úsekov bratislavského obchvatu začali vznikať lokálne dopravné problémy.
TOMÁŠ BAKOŠ: Máme križovanie dvoch diaľnic, akurát bez hotovej križovatky. Nový bratislavský obchvat otvoria bez kľúčového úseku a nebude tak možné sa naň napojiť z frekventovanej diaľnice D1. Ako je to vôbec možné?
Odkloniť prevažne tranzitnú dopravu mimo mesta má spomínaný obchvat Bratislavy (D4).
Namiesto trochu trápneho vzájomného ukazovania prstom na toho, kto za vzniknutú situáciu môže, treba strategickú križovatku urýchlene dokončiť.
Unikátna švajčiarska technológia umožnila nadvihnúť tritisíc ton vážiacu konštrukciu, ktorú hydraulika následne vsunula pod diaľnicu.