Najúspešnejší model Dacie prichádza v druhej generácii. Striedanie stráží sa vydarilo. Bezkonkurenčná cenovka a veľký pokrok v komforte či bezpečnosti budú magnetom na zákazníkov.
Dacia Lodgy patrí k predajne najslabším modelom rumunského výrobcu. Dokonca sa špekulovalo aj o konci produkcie tohto lacného MPV. Nakoniec je ale všetko inak. Môže za to Duster.
Pod stromček nám Euro NCAP nadelilo hneď dve série nárazových testov. O prekvapenia nie je núdza. Najmä o tie negatívne. Fiat Punto nezískal ani jednu hviezdičku. A radosť nebudete mať ani z Dacie Duster.
Dacia uvádza na slovenský trh po siedmich rokoch druhú generáciu lowcostového SUV Duster. Dobrou správou je, že napriek kvalitatívnemu posunu si ho môžete dopriať za rovnakú cenu.
Premiéra druhej generácie Dacie Duster prebehla už pred dvoma mesiacmi. Stále však chýbali presné technické údaje a prevádzkové parametre. Teraz už nie.
Bestseller Dacie a skupiny Renault, SUV Duster, „sekol“ kariéru nielen v Európe, ale aj v Ázii a Južnej Amerike. Tam ho však poznajú ako Renault Duster. A teraz prichádza v novom vydaní. V porovnaní s Daciou má odlišný dizajn aj techniku.
Dlho očakávané lacné rumunské SUV je konečne vonku. Predstavilo sa vo Frankfurte nad Mohanom. A k tomu pribalila Dacia nové informácie aj bohatú fotogalériu.
Dizajn exteriéru druhej generácie Dacie Duster už nie je tajomstvom. Interiér však áno. Teda až doteraz. Na internet totiž unikli prvé oficiálne skice. Vyzerá k svetu.
Cenového kráľa terénu sme si vyskúšali v ďalšej z verzií. Tentoraz s naftovým motorom, pohonom oboch náprav a v atraktívnom stupni vybavenia Outdoor. Nesklame na asfalte ani mimo neho.
Lacné rumunské SUV za sedem rokov doslova ovládlo svet. A teraz prišiel čas na novú generáciu. Predstaví sa vo Frankfurte. Toto sú prvé oficiálne fotografie. Základ nemá stáť viac ako 10 000 eur.
Hoci je premiéra druhej generácie Dusteru už za rohom, aj tá prvá má zákazníkom stále čo ponúknuť. Tým najpodstatnejším je cena a schopnosti v teréne, ktoré rozhodne nie sú na zahodenie.
Zdalo sa, že lacné rumunské SUV Duster dorazí aj v predĺženej verzii s troma radmi sedadiel. Bohužiaľ, nestane sa tak. Dôvodom sú náklady.
Nestarnúce rumunské SUV dostalo v závere kariéry automatickú prevodovku a verziu Outdoor. S množstvom doplnkov vyzerá lepšie ako kedykoľvek predtým. Cenou sa pritom drží stále pri zemi.
Lacné rumunské SUV Dacia Duster je na trhu neuveriteľných osem rokov a záujem oň neklesá. I tak prichádza čas na druhú generáciu. Tieto počítačové ilustrácie majú prezrádzať finálny dizajn.
Premiéra druhej generácie Dustera je za rohom. Rumunská automobilka však stále inovuje tú prvú. Jedno z najpopulárnejších SUV v Európe dostalo na rozlúčku dvojspojkovú prevodovku EDC.
Dacia sa s príchodom druhej generácie Dusteru neponáhľa. Záujem o prvú generáciu totiž neklesá. No i tak je novinka vo finálnom štádiu testov. Cenu má mať na uzde.
Duster urobil poriadnu dieru do sveta. Lacné SUV je pod značkami Dacia, Renault a tiež Nissan vôbec najúspešnejším modelom skupiny. O to viac očakávaní sa spája s jeho druhou generáciou.
Rumunskej Dacii sa darí a poškuľuje po nových segmentoch a modeloch. Tým najnovším sa má stať väčšie SUV, odvodené z novej generácie Dusteru. Odvezie 7 cestujúcich.
Rumuni usilovne pracujú na druhej generácii lacného SUV Duster. Predstaviť by sa mala už na budúci rok. Kvalita a výbava pôjdu hore. Naznačuje to aj fotografia interiéru, ktorá unikla na internete.
Druhá generácia Dusteru, najúspešnejšieho modelu materského Renaultu, by sa mala predstaviť v roku 2017. Nový dizajn doplní evolučná technika.