Jedno z najpopulárnejších SUV Európy bude ešte atraktívnejšie. Do ponuky sa s pauzou vracia verzia spaľujúca LPG.
Rumunskému SUV sa darí a z tempa nepoľavuje. Nová najvyššia výbava a hlavne nový benzínový motor s výkonom 150 koní majú šancu prilákať ďalších zákazníkov.
Dacia Duster nasleduje Suzuki Vitara. Aj rumunské SUV prišlo o základný benzínový atmosférický 4-valec 1,6 SCe. Zastúpi ho 3-valec 1,0 TCe.
Bestseller skupiny Renault sa dočkal modernizácie. Ale netešte sa. Európsky Duster ostáva bez zmien. Z faceliftu sa tešia v Indii.
SUV Dacia Duster je zlaté vajce. A zďaleka nielen pre Daciu. S logami Renaultu a Nissanu je vôbec najúspešnejším modelom aliancie. Preto dostane súrodencov.
Duster za rozumnú cenu ponúka veľa možností aj schopností.
Motorová rošáda sa nevyhla ani Dacii Duster. Nové agregáty 1,5 Blue dCi a 1,3 TCe teraz doplní preplňovaný 3-valec 1,0 TCe.
Dacia už nie je značka, ktorá nutne ukazuje na vaše skromné bankové konto. Najlepším dôkazom je nový Duster TechRoad – vlajková loď z Pitešti.
Dacia vypočula priania zákazníkov a do ringu vypustí svoj prvý pikap. Bude to drsný pracant.
Pod kapotou lowcostového rumunského SUV debutuje nový štvorvalec vyvíjaný s Mercedesom-Benz. Bude najvýkonnejším motorom v histórii Dacie.
Dnes už si označenie SUV privlastní kadekto. Len málo automobiliek však dokáže ponúknuť skutočnú univerzálnosť. Dacia to zvláda za primeranú cenu.
S Dusterom druhej generácie sme sa už stretli v podobe benzínovej verzie 1,2 TCe. Teraz sa nám dostal do rúk osvedčený diesel 1,5 dCi. Cena s príplatkami ale vyskočila dosť vysoko.
Aj bestseller Dacie musel zareagovať na prísnejšie emisné normy. Dostal preto nielen systém redukcie NOx, ale aj dlhšie prevody.
V Rusku je Renault ako doma. Dokonca tu produkuje u nás neznámy model Kaptur, ktorý je derivátom Dacie Duster. A teraz dostane novú atraktívnu verziu. Či príde prvé francúzske kupé-SUV aj do Európy však nie je známe.
Dacia si dáva pozor na náklady azda ako žiadna iná automobilka. Inak by nedokázala vyrábať lacné autá. Lenže nové emisné normy sú neúprosné. A to niečo stojí.
Najúspešnejší model Dacie prichádza v druhej generácii. Striedanie stráží sa vydarilo. Bezkonkurenčná cenovka a veľký pokrok v komforte či bezpečnosti budú magnetom na zákazníkov.
Dacia Lodgy patrí k predajne najslabším modelom rumunského výrobcu. Dokonca sa špekulovalo aj o konci produkcie tohto lacného MPV. Nakoniec je ale všetko inak. Môže za to Duster.
Pod stromček nám Euro NCAP nadelilo hneď dve série nárazových testov. O prekvapenia nie je núdza. Najmä o tie negatívne. Fiat Punto nezískal ani jednu hviezdičku. A radosť nebudete mať ani z Dacie Duster.
Dacia uvádza na slovenský trh po siedmich rokoch druhú generáciu lowcostového SUV Duster. Dobrou správou je, že napriek kvalitatívnemu posunu si ho môžete dopriať za rovnakú cenu.
Premiéra druhej generácie Dacie Duster prebehla už pred dvoma mesiacmi. Stále však chýbali presné technické údaje a prevádzkové parametre. Teraz už nie.