Daimler sa rozdelí na divíziu osobných automobilov a osamostatní sa spoločnosť Daimler Trucks.
Novým predsedom dozornej rady nemeckého automobilového koncernu Daimler by sa mal stať bývalý šéf konkurenčných firiem.
Projekt Smartu bol pre Daimler stratovým podnikom. Značka sa tak sťahuje do Číny a jej výrobný závod v Hambachu mieri k novému majiteľovi.
Snaha šetriť náklady vytvára v automobilovom priemysle doteraz nevídané kooperácie.
Od roku 2024 by mala z čínskych montážnych liniek automobilky Geely schádzať nová generácia motorov Mercedes-Benz.
Po dvojročnej pauze na vrchole Daimleru mal ikonický Dieter Zetsche zasadnúť do kresla predsedu dozornej rady. Jeho plán stroskotal.
Medzi desiatimi najzadlženejšími firmami sveta je až päť automobilových výrobcov. Na čele s Volkswagenom.
Nová trieda S spojí pneumatické odpruženie s hydropneumatickou sústavou. Výsledok? "Lietajúci koberec" a obratnosť hatchbacku.
Siedma generácia Mercedesu-Benz triedy S má byť opäť vlajkonosičom nových technológií.
Nový luxusný sedan s elektrickým pohonom má svojím dojazdom zatieniť aj Teslu S. Sľubuje to sám šéf Daimleru Ola Kallenius.
Automobilový priemysel je na kolenách. Väčšina fabrík stojí. Mohli by však pomôcť v boji proti pandémii koronavírusu.
Mercedes-Benz síce vlani dodal zákazníkom rekordných 2,39 milióna áut, čím sa stal najpredávanejšou prémiovou značkou planéty, no jeho zisk dramaticky klesol.
"Nemôžeme byť spokojní," uviedol generálny riaditeľ automobilky Daimler Ola Källenius.
Daimler zrejme prepustí viac ľudí, než sa odhadovalo.
To, čo naznačila nemecká tlač už minulý týždeň, je realitou. Stuttgart musí škrtať kvôli pokutám za emisie a investíciám do elektromobility. Dokonca viac, ako sa očakávalo.
Nemecká prokuratúra uložila pokutu na základe obvinenia, že firma certifikovala dieselové vozidlá, ktorých emisie nevyhovovali regulačným požiadavkám.
Podľa nemeckého Automobilwoche je veľmi pravdepodobné, že prvý pikap Mercedesu-Benzu, trieda X, sa nielenže nedočká nástupcu, ale tá súčasná čoskoro skončí.
Pokuty vo výške až 10 % z ročného obratu hrozia automobilkám BMW, Daimler a VW, ak sa preukáže, že cielene spomalili vývoj technológií na čistenie výfukových plynov naftových a benzínových áut.
Vývoj technológie automatizovaného riadenia je extrémne drahý. Koncerny Daimler a BMW, ktoré si inak ostro konkurujú, sa preto dohodli na spolupráci v tejto oblasti.
Bolo to tak trochu faux pas. Nemecký minister hospodárstva sa obul do nemeckých elektromobilov. Šéfov koncernov sa sa spýtal, kedy budú sexy ako tie od americkej Tesly?