Intenzita stavebných prác v rámci úseku diaľnice D1 Hubová – Ivachnová bola znížená a práce na tuneli Čebrať úplne zastavené.
Betonáž sekundárneho ostenia je už za polovicou. Takmer 10 000 domiešavačov od mája 2021 do súčasnosti doviezlo do tunela 80 000 kubických metrov betónu.
Diaľnica bola uzatvorená približne 90 minút.
Súčasťou úseku je aj malá turbookružná križovatka.
Trestný rozkaz je právoplatný, obvinený aj prokurátor sa vzdali práva podať odpor.
V úseku od Trnavy po Hornú Stredy sa osadilo 15 portálov, pribudli LED značky, kamery, sčítače dopravy a meteostanice.
Obchvat Ružomberka v úseku Hubová - Ivachnová mal byť pôvodne dokončený v roku 2017, neskôr sa hovorilo o konci roku 2023.
Motoristi sa v tomto roku najviac z Bratislavy do ostatných častí Slovenska presúvali v piatok 17. decembra, intenzita dopravy vzrástla až o 14 percent.
V tuneli je aktuálne zabetónovaných 150 klenieb, pokračujú práce na dostriekaní primárneho ostenia. Opravujú sa aj niektoré zle spravené časti po prechádzajúcom zhotoviteľovi.
Diaľničný úsek Hubová - Ivachnová bude mať dĺžku takmer 15 kilometrov, jeho súčasťou bude aj vyše 3,5 kilometra dlhý tunel Čebrať.
Oba varianty majú svoje pre a svoje proti.
Polícia si posvietila na jazdu v strednom pruhu. Vodičom vypísala niekoľko blokových pokút.
Križovatka Triblavina výrazne uľahčí život obyvateľom Bernolákova a okolitých obcí.
Má päť vetiev. Jej súčasťou sú aj dve „turbo – okružné" križovatky.
Úsekom prejde 20-tisíc vozidiel denne a je dlhý 8 kilometrov.
Nový 8-kilometrový úsek tvorí západný obchvat Prešova. Pre jeho využitie je potrebná diaľničná známka.
NDS už o dva týždne ukončí výstavbu diaľničného úseku D1 Prešov, západ – Prešov, juh.
Dokončenie opráv najstaršej českej diaľnice D1 sa omeškalo o tri celé roky, zato boli náklady na rekonštrukciu nižšie, ako sa predpokladalo.
Diaľniční policajti dostali informáciu, že v okolí čerpacej stanice Červeník došlo k úteku koní.
Vozidlo prevážajúce papier horelo pri Blatnom.