Zatiaľ to vyzerá tak, že tunel Višňové by predsa len mohol byť hotový do konca roku 2024.
Na betonáži pracovalo priemerne 300 ľudí.
Z dôvodu plánovanej údržby bude zatvorený aj tunela Šibenik.
Diaľnicu medzi Prešovom a Košicami vo štvrtok uzavreli pre únik kyseliny z cisterny kamiónu. Otvoria ju možno až po polnoci.
Na Vysočine husto sneží, počasie tam komplikuje dopravu už od rána.
Dopravu polícia odklonila cez Voderady.
Diaľničnú patrolu je možné privolať na telefónnom čísle 0800 100 007 alebo prostredníctvom aplikácie "pomoc na diaľnici".
Diaľničiari termín na otváranie obálok v "technologickom tendri" tunela Višňové posunuli už šesťkrát. Zrejme tak budú musieť urobiť opäť.
Tunel cez vrch Čebrať bude mať dve jednosmerné tunelové rúry, v každej z nich budú dva jazdné pruhy so šírkou 3,5 metra.
V súčasnosti je v prevádzke juhovýchodná časť D4 od slovensko-rakúskej hranice pri Jarovciach do Rače.
Úsek D1 Turany – Hubová v dĺžke 13,5 kilometra je posledným nerozostavaným úsekom budúcej diaľnice medzi Bratislavou a Košicami.
Policajti končili v službe na hraniciach so Slovenskom, keď zazreli auto zneužívajúce záchranársku uličku na diaľnici. A to v rannej špičke.
S výstavbou D1 smerom na ukrajinskú hranicu a R4 na hranice s Poľskom sa chcú kompetentní poponáhľať. Pripravujú mnohé zmeny.
Tunel Čebrať bude tretím najdlhším diaľničným tunelom na Slovensku.
Napojenie povedie definitívne cez hraničný priechod Vyšné Nemecké - Užhorod.
Kamióny zablokovali dva jazdné pruhy.
Tunel Čebrať bude prerazený na prelome novembra a decembra, obchvat Ružomberku by mohol byť hotový koncom budúceho roku.
Ukrajinci prisľúbili, že do konca roka by mal byť hraničný priechod Užhorod – Vyšné Nemecké z ukrajinskej strany kompletne opravený.
Najvyťaženejší diaľničný most na Slovensku, Prístavný most v Bratislave, sa konečne dočká nových mostných záverov.
Úsek D1 Hubová - Ivachnová sa začal stavať v roku 2013 a mal byť pôvodne dokončený v roku 2017.