Ministerstvo dopravy v minulom roku opravilo dokopy 80 kilometrov ciest.
Diaľnica s tromi pruhmi je pre mnohých vodičov na Slovensku ťažkým rébusom. Môže sa to však skončiť pokutou.
Ministerstvo argumentuje, že za 11 rokov, odkedy sa naposledy ceny diaľničných známok zvyšovali, pribudlo 300 kilometrov nových diaľničných úsekov či rýchlostných ciest.
Motoristov ceny nepotešia. Zvyšujú sa vo všetkých typoch.
Najvyťaženejší diaľničný most na Slovensku, Prístavný most v Bratislave, sa konečne dočká nových mostných záverov.
V Čiernej nad Tisou sme mali preberať tovar z Číny pre celú Európu. Vojna všetko zmenila, hovorí František Komora, prezident Zväzu logistiky a zasielateľstva.
Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti popri progrese pri výstavbe tunela Bikoš pokročili aj na ostatných častiach stavby.
Obchvat Ružomberka majú dokončiť do decembra 2023. Podľa Ondreja Mateja z Inštitútu dopravy sa však bude dohoda na dofinancovaní stavby rodiť ťažko.
MARIÁN REPA: Po každej dovolenke strávenej v zahraničí si slovenskí turisti kladú tú istú otázku: Prečo to všade inde ide, len u nás nie? Reč je, samozrejme, o výstavbe diaľnic.
Medzinárodný menový fond zisťoval priemerné rýchlosti jazdy medzi veľkými mestami v 162 krajinách.
V kategórii s najvyššou priemernou rýchlosťou ciest 91 až 110 kilometrov za hodinu je podľa štúdie zhruba tridsiatka krajín sveta.
Tunel Višňové je momentálne strategickou a najdôležitejšou stavbou, spojenou s dokončením diaľnice D1.
Žena s vozidlom omylom zišla na rýchlostnú cestu v smere na Banskú Bystricu a keď si uvedomila, že chce ísť opačným smerom, bez rozmýšľania sa otočila a asi po 200 metroch zostala stáť v rýchlom jazdnom pruhu.
Spoločne so stavbármi spoločnosti Strabag Národná diaľničná spoločnosť (NDS) predstavuje projekt odpočívadla R4 Milhosť.
Vodič išiel s defektom po diaľnici v Bratislave. Ohrozil tým nielen seba, ale aj ostatných.
Skráti sa aj lehota na vydanie rozhodnutia o predbežnej držbe z doterajších 15 na sedem dní.
Nikde v Európe netrvá výstavba diaľnice naprieč krajinou tak dlho ako na Slovensku. Stavba z Bratislavy do Košíc sa dožíva smutného, 50. výročia a stále nie je dokončená.
K nehode došlo na zhruba 33. kilometri D5.
Pozrite si ako sa postupne buduje 13,5 kilometrov dlhý úsek R2 Mýtna - Lovinobaňa, Tomášovce.
Od otvorenia neuplynul ani mesiac a už sa jazdilo v protismere!