Citroën C4 X nás zaujal vzhľadom, úspornosťou a komfortnou jazdou. Škoda, že nie je k dispozícii ako liftback.
Prekvapenie, dohady, tápanie, o koho vlastne ide. Na pár minút ho zažili zástupcovia médií, ale aj novinári na módnej šou v Miláne.
Možno nepatria medzi tie najluxusnejšie mená zoznamu talianskych odevných firiem, ktoré sa prezentujú v rámci týždňa módy.
Európska únia schválila zákaz predaja nových áut so spaľovacím motorom od roku 2035. Zákazníci sa s tým však nestotožňujú tak, ako by si politici priali.
Presne 23. februára 1892 si dal Rudolf Diesel patentovať vznetový motor. Dnes sa nad jeho budúcnosťou sťahujú mračná.
Naftové motory sú na zimnú prevádzku citlivejšie ako tie benzínové. Môžete im to však uľahčiť.
Je naftový motor naozaj na odpis? Mnohí zákazníci tomu neveria.
Na filmovom plátne ju už diváci mohli vidieť vo všemožných podobách, pred objektívom sa dokáže meniť rovnako.
Aj Slovensku hrozí osud “motorového mesta” Detroit v USA, pokiaľ vlády európskych štátov nezapoja do diskusie priemysel, upozorňujú jeho zástupcovia.
Nedostatok AdBlue, ktoré sa používa na zníženie emisií naftových motorov, prehlbuje vrásky na čelách mnohým.
Naftové motory sú na ústupe. No zdá sa, že Toyota má recept na ich záchranu.
Superb s vylepšeným naftovým dvojlitrom je podstatne kultivovanejší a jazdí mimoriadne úsporne.
Zelená priemyselná revolúcia by mohla vytvoriť až 250-tisíc nových pracovných miest v energetike, doprave a technológiách.
Veľkým motorom dnes do plachiet vietor nefúka. Emisné škrty zlomia väz aj jednému z mála posledných naftových 8-valcov.
Podiel elektrických vozidiel dosiahol v uplynulom roku 3 %, čo je medziročne viac o jeden percentuálny bod.
Naftové motory rozhodne nie sú na odpis. Majú nízku spotrebu, čo automobilky potrebujú na splnenie prísnych flotilových emisií CO2. Verí im aj BMW.
Zdá sa, že "zelené" elektromobily nie sú až také ekologické, ako sa spočiatku predpokladalo.
Ak sa zoberú emisie pri výrobe batérií a výrobe elektriny v Nemecku, elektromobily zaťažujú ovzdušie viac ako naftové autá, tvrdia nemeckí vedci.
Podiel nových áut s dieselovým motorom predávaných na českom trhu by sa mohol počas troch rokov znížiť až k 20 percentám z existujúcich 28 percent.
Za novým rastom predaja automobilov s dieselovým pohonom v Nemecku sú podľa najnovšej štúdie mimoriadne zľavy.