V Ženeve ukázala prémiová odnož Citroënu prekrásny koncept dvojmiestneho ekologického superšportu E-Tense. Stovku zvládne za 4,5 sekundy a na jedno nabitie prejde 310 km. Pikantné je, že jeho výrobu šéf koncernu Tavares nevylúčil.
Móda crossoverov zasiahla aj prémiovú odnož Citroënu. S faceliftom hatchbacku DS 4 prichádza totiž aj verzia Crossback. Síce bez štvorkolky, ale zato s vyšším podvozkom a elektronicky riadenou trakciou prednej nápravy.
Prémiová divízia Citroënu už má za sebou modernizáciu modelov DS 4 a DS 5. Teraz prišiel na rad najmenší a aj najstarší člen rodiny. Kupé a kabriolet DS 3 majú viac výkonu, nový automat a štýlovejšiu prednú masku. Logo Citroën tu už nenájdete.
DS je už viac ako rok samostatnou značkou v rámci koncernu PSA. Pravdepodobne sa ešte dlho nezbaví spájania a zamieňania s Citroënom.
Na autosalóne v Guangzhou predstavuje DS nový model S4. Nemýľte si ho ale s európskym DS 4. Toto auto je konštruované s ohľadom na požiadavky čínskych zákazníkov. A keďže nejde o sedan, má aspoň dlhšiu karosériu.
Kresťanskodemokratické hnutie (KDH) bude spolupracovať s Demokratickou stranou (DS).
Prémiová divízia Citroënu sa vo Frankfurte pochváli nielen modernizovaným modelom DS 4, ale aj úplne novou verziou Crossback. Štvorkolku ale nečakajte.
Výroba neúspešnej vlajkovej lode Citroënu, modelu C6, skončila už v roku 2012. Podľa najnovších informácií sa predsa len chystá jej nástupkyňa. Nepôjde však o Citroën. Koncern PSA ju zaradí pod krídla značky DS.