Spoločnosť ZSE otvorila prvú nabíjaciu stanicu pre elektrické nákladné vozidlá. Vyrástla v areáli Empark pri Trnave.
Startup Nikola mal svojho času väčšiu trhovú kapitalizáciu ako Ford, hoci nevyrobil ani jedno auto. Investori však naleteli charizmatickému podvodníkovi.
Zakladateľa startupu Nikola, vyrábajúceho elektrokamióny súdia za veľký podvod na investoroch. Výšku trestu sa dozvieme už o pár dní.
Nový elektrický diaľkový ťahač zo Stuttgartu je asi tým najlepším elektrickým kamiónom sveta. No i tak nemá dojazdom, užitočnou nosnosťou či flexibilitou na to, aby konkuroval prvému Actrosu z roku 1995.
Toto sú vôbec prvé reálne dáta o dojazde elektrických kamiónov Tesla.
Šéf Iveca Gerrit Marx si myslí, že toto nie je cesta k úspechu.
Nové mestské autobusy majú byť od roku 2030 bezemisné. Kamióny majú do roku 2040 znížiť emisie CO2 o 90 %.
To, čo by naftový ťahač Volvo s návesom zvládol za štyri dni, trvalo jeho elektrickému súrodencovi takmer týždeň. A to sa pýši rekordom.
Kamióny Tesla odvezú výrazne menej nákladu, než ich spaľovací konkurenti. Problémom sú ultraťažké batérie.
Prvé elektrické kamióny sa dostanú k zákazníkom už začiatkom decembra. Tí si ich objednali ešte v roku 2017.
Vyzerá to tak, že Tesla Semi zamieri k prvým majiteľom ešte pred koncom tohto roku.
Ešte žiadne elektrické úžitkové vozidlo neprešlo takú veľkú vzdialenosť na jedno nabitie ako kamión švajčiarskej spoločnosti Futuricum.
S elektrickými kamiónmi sa doslova roztrhlo vrece. Má to ale chybičku krásy, zatiaľ z nich žiaden nejazdí.
O slovo sa hlási ďalšia spoločnosť, ktorá chce zmeniť svet nákladnej dopravy. Jej kamión budúcnosti má podobne ako Teslu Semi poháňať výlučne elektrická energia. A hoci sme o ťahači Thor ET-One ešte nepočuli, na trh má prísť už v roku 2019.