Zakladateľa startupu Nikola, vyrábajúceho elektrokamióny súdia za veľký podvod na investoroch. Výšku trestu sa dozvieme už o pár dní.
Nový elektrický diaľkový ťahač zo Stuttgartu je asi tým najlepším elektrickým kamiónom sveta. No i tak nemá dojazdom, užitočnou nosnosťou či flexibilitou na to, aby konkuroval prvému Actrosu z roku 1995.
Toto sú vôbec prvé reálne dáta o dojazde elektrických kamiónov Tesla.
Šéf Iveca Gerrit Marx si myslí, že toto nie je cesta k úspechu.
Nové mestské autobusy majú byť od roku 2030 bezemisné. Kamióny majú do roku 2040 znížiť emisie CO2 o 90 %.
To, čo by naftový ťahač Volvo s návesom zvládol za štyri dni, trvalo jeho elektrickému súrodencovi takmer týždeň. A to sa pýši rekordom.
Kamióny Tesla odvezú výrazne menej nákladu, než ich spaľovací konkurenti. Problémom sú ultraťažké batérie.
Prvé elektrické kamióny sa dostanú k zákazníkom už začiatkom decembra. Tí si ich objednali ešte v roku 2017.
Vyzerá to tak, že Tesla Semi zamieri k prvým majiteľom ešte pred koncom tohto roku.
Ešte žiadne elektrické úžitkové vozidlo neprešlo takú veľkú vzdialenosť na jedno nabitie ako kamión švajčiarskej spoločnosti Futuricum.
S elektrickými kamiónmi sa doslova roztrhlo vrece. Má to ale chybičku krásy, zatiaľ z nich žiaden nejazdí.
O slovo sa hlási ďalšia spoločnosť, ktorá chce zmeniť svet nákladnej dopravy. Jej kamión budúcnosti má podobne ako Teslu Semi poháňať výlučne elektrická energia. A hoci sme o ťahači Thor ET-One ešte nepočuli, na trh má prísť už v roku 2019.