Od 1. januára budúceho roka môžu Nemci počítať s tým, že nabíjanie ich elektromobilu bude trvať dlhšie. Oveľa dlhšie.
Prepúšťanie zamestnancov a úsporný balík vo výške takmer 11 miliárd eur. To je plán na záchranu elektrických Volkswagenov.
Vysoká strata hodnoty, ktorej čelia ojazdené elektromobily, odrádza zákazníkov od ich kúpy. Kia im to chce uľahčiť.
Ceny elektromobilov sa nie a nie vyrovnať cenám áut so spaľovacími motormi, hoci mnohí prognostici to už sľubovali. Trend je presne opačný.
Rýchlosť nabíjania je dôležitý faktor pri výbere elektromobilu. Ak sa dokáže nabíjať rýchlo, môžete si zvoliť lacnejšiu verziu s menšou kapacitou akumulátora.
Slovenská vláda sľúbila v šurianskom priemyselnom parku v okrese Nové Zámky investorom dotácie.
Predaj elektromobilov je zatiaľ síce dobrý, no objednávky začali výrazne klesať a automobilky začínajú byť z tohto trendu nervózne.
Automobilka kráľa cestovín chce na vybrané európske trhy vstúpiť ešte do konca roka.
Oba modely prichádzajú s úplne novým infotainmentom a softvérom, zvýšil sa aj ich celkový výkon a až o 75 % aj krútiaci moment.
Štúdia z USA zistila, že majitelia elektrických áut absolvujú ročne až o 7 200 km menej kilometrov ako majitelia áut so spaľovacími motormi.
Ani najsilnejšia automobilka na svete sa v konkurencii lacných domácich čínskych značiek nevie presadiť tak, ako plánovala.
Kuriózna nehoda sa odohrala na výstave elektromobilov. Spanilá jazda neplnoletého návštevníka skončila našťastie bez zranení. Ostalo však zopár „vrakov“ a otáznikov.
Toyota zaplavila Tokio štyrmi štúdiami. Asi najviac pútal koncept kupé FT-Se. Nejde len o výstrel do tmy.
Šéfom Ampere, bývalej elektrickej divízie Renaultu, je jeden z najznámejších manažérov v automotive - Luca De Meo.
Keď ju uvidíte na ulici, asi vám padne sánka. Druhý elektromobil Kie na platforme E-GMP vyráža dizajnom dych.
Naoko perfektný elektromobil v bazáre s nízkym počtom najazdených kilometrov sa môže ľahko stať nočnou morou.
Vo Zwickau bude tri týždne stáť výroba modelov Audi Q4 E-tron, Audi Q4 Sportback E-tron, ako aj modelov VW ID.4 a VW ID.5.
Toto má byť nový bestseller Volva. Švédi pre to urobili všetko.
Na túto vec nemyslel asi nikto. Interferencie v elektromobiloch majú negatívny vplyv na rádio so strednými vlnami (AM). Ich eliminácia bude stáť automobilky miliardy.
Strata hodnoty elektrických áut je rýchlejšia ako pri autách so spaľovacím motorom. Potvrdzuje to viacero štúdií.