Europoslanci prekvapivo odhlasovali, že elektromobily už nebudú považované za bezemisné autá.
Posledné avízo na nový elektrický koncept, ktorý nám Škoda ukáže v piatok 15. marca, má podobu skice interiéru.
V nitrianskej fabrike Land Rover Jaguar budú batérie kompletovať, montovať do rámov a následne aj priamo do vozidiel.
Dali sme sa nachytať? Škoda minulý týždeň oznámila, že na výročnej tlačovej konferencii predstaví koncept úplne nového elektromobilu. Domnievali sme sa, že pôjde o Elroq.
Jaguar už o niekoľko týždňov ukončí výrobu modelov XE , XF a F-Type.
Osemvalec už pod kapotou tejto legendy nenájdete. No pri zrýchlení na stovku za 3,3 sekundy naň rýchlo zabudnete.
Podľa Stefana Hartunga je reálny úplný prechod na elektromobilitu najskôr niekedy v polovici tohto storočia.
V kanadskej provincii Alberta sa rozhodli zaťažiť majiteľov elektrických áut novou daňou.
Elektrický Citroën ë-C4 X sme si vyskúšali vlani v lete na ceste z Bratislavy do Tatier a späť. Teraz sme podobnú trasu absolvovali vo februári.
Predaj elektromobilov v poslednom čase celosvetovo viazne. Plné sklady nepredaných elektrických áut majú v Nemecku aj v USA.
V hre je aj posúdenie možnosti dotovania nákupu elektromobilov, ich zrýchlené odpisovanie či zvýhodnenie pri používaní diaľnic a rýchlostných ciest.
Slovenský auto-priemysel zamestnáva vyše 260-tisíc ľudí.
Prvý elektrický muscle car predstaví americký Dodge už 5. marca. Emócie doplní „plnotučným“ zvukom a dokonca aj vibráciami.
Šéf Škody Klaus Zellmer nevylúčil, že najlacnejší elektrický model by mohol pochádzať z Indie. Bol by to kľúč k zníženiu nákladov.
Mnohým pripadá téma elektrickej infraštruktúry okrajová. Problém jedného z najzelenších miest sveta ukazuje, že celá elektromobilita na nej stojí aj padá.
Systém automatického parkovania s nabíjaním by pomohol znížiť stres z krátkeho dojazdu. Ako?
Volvo presmeruje peniaze z Polestaru do vývoja vlastných elektromobilov. Polestar bude zachraňovať Geely, najväčší akcionár Volva.
Šéf koncernu Ford Jim Farley prekvapil vyhlásením, že už dva roky pracuje mimo štruktúr automobilky malý vývojový tím, ktorý hľadá recept na lacné elektromobily.
Britská rada pre reklamu zakázala reklamy BMW a MG, pretože v nich hovorili o elektromobiloch ako o "vozidlách s nulovými emisiami" bez toho, aby uviedli, že ide výlučne o emisie vznikajúce počas jazdy.
Na čosi také si zatiaľ netrúfajú ani elektrické veľmoci, akými sú Nórsko, Švédsko, Island či Kalifornia. Chudobná Etiópia áno!