Ford zvažuje nové riešenie uchytenia prednej kapoty. Vhodné by to bolo najmä pre elektromobily.
Nová hyperluxusná limuzína nemá za cieľ nič menšie, ako otriasť v Číne pozíciou značiek Rolls-Royce, Bentley či Maybach.
Český autobazár Auto Esa oznámil, že už nebude ponúkať elektromobily.
Nielen Čína vie vyrábať atraktívne elektromobily. Veľkú elektrickú ofenzívu plánuje aj indická Mahindra.
Akcionári do Northvoltu "napchali" vyše 15 miliárd eur, najviac Volkswagen. Teraz sa boja, že o svoje peniaze prídu. A majú aj prečo.
Toto je dobrá správa pre tých, ktorí sa s batériou svojho elektromobilu príliš nemaznajú. Ale zlá pre tých, ktorí sa ju snažia šetriť.
Polygón bude slúžiť na testovanie vozidiel bez vodiča a elektromobilov v rôznych situáciách, vrátane mestských uličiek, diaľnic, ciest prvej triedy, okresiek a tunelov.
Cenová parita? Ani náhodou. Luca De Meo tvrdí, že náklady na výrobu batériových áut vzrastú do konca dekády takmer o polovicu.
Nedávno prebehla v médiách správa, že Nórsko bude od tohto roka prvou krajinou, ktorá zakáže predaj áut so spaľovacími motormi. Od reality to už nemá ďaleko.
Nemecký závod automobilky Tesla v súčasnosti zásobuje 37 trhov, väčšinou v Európe, ale aj na Blízkom východe a na Taiwane.
Ibiza a Arona budú pokračovať. Dostanú facelift, s ktorým sa pod ich kapotu dostanú mild-hybridné motory.
Americká štúdia ukazuje, o koľko sa znižuje dojazd elektrických áut v zime a o koľko dlhšie sa nabíjajú.
Nejde o žiaden hoax. Tvrdí to renomovaná organizácia z krajiny, v ktorej majú elektromobily priam na ružiach ustlané.
Luxusná francúzska značka potrebuje poriadne „nakopnúť“. Pomôcť má zaujímavý elektrický fastback.
Škoda spustila výrobu akumulátorov v Mladej Boleslavi v roku 2019. Slúžia aj v elektromobiloch iných značiek.
Neuralgickým bodom elektromobilov v zime sú jeho batérie. Mali by ste sa k nim preto správať šetrne. Veď je to najdrahšia čast elektrického auta.
Najväčší výrobca elektriny v Rusku rozširuje portfólio o výrobu áut. Asi neprekvapí, že budú elektrické. Ich avizované parametre sú ale biedne.
Reportáž nemeckého magazínu Bild ukazuje, že stávka Volkswagenu na elektrickú kartu bola riskantným krokom.
Elektrická vlajková loď Kie prichádza po roku s vrcholovou verziou GT. Má šialených 368 kW a „vesmírne“ diódy na prednej maske.
Rok po veľkom elektrickom SUV Kie prichádza Hyundai so svoju vlastnou interpretáciou. V troch radoch odvezie sedem cestujúcich.