Volvo sa pridalo k automobilkám Bentley a Ford, ktoré do konca tejto dekády prestanú vyrábať autá so spaľovacími motormi.
Po Smarte a Jaguare oznámil aj Ford, že do budúcnosti ráta v Európe už len s elektromobilmi. Stane sa tak skôr, ako by ste čakali.
Zatiaľ majú zákaz parkovať v podzemných garážach len autá na LPG. Môže sa však ľahko stať, že sa rozšíri na elektromobily.
Jaguar Land Rover v najbližších piatich rokoch investuje do elektrifikácie 3,5 miliardy dolárov.
Európa potrebuje milión nabíjačiek už v roku 2024. Inak môže na ochranu podnebia zabudnúť.
Kúpiť si dnes elektromobil je možno lákavé, ale z ekonomického hľadiska nevýhodné. Aspoň zatiaľ.
Dlho avizované elektrické kupé nápadne pripomína Porsche Taycan. Aj keď mu necháva náskok.
Medzi uvažované projekty do zásobníka plánu obnovy patria modernizácie tratí spojené so zvyšovaním rýchlosti na piatom koridore.
Tento rok má ministerstvo záujem podporiť nákup elektromobilov, pokiaľ bude mať na tento účel k dispozícii európske prostriedky.
Ak chce mať Únia na v roku 2030 na cestách 30 miliónov elektrických áut, automobilky ich budú musieť vyrábať povinne.
Vyrobiť prototyp elektromobilu dokáže každý, no najťažšie je získať dosť batérií.
Tie sa vyšplhajú až na 80 miliárd eur.
Rozbieha sa projekt European Battery Innovation, ktorého cieľom je vyvinúť lacnejšie a efektívnejšie batérie pre elktromobily a aj pre priemysel.
Ak Briti zakážu v roku 2030 predaj áut so spaľovacími motormi, Stellantis pravdepodobne zastaví akékoľvek svoje ďalšie investície do svojej britskej fabriky.
Najnovší test organizácie Green NCAP ukázal to, čo vie každý. Naftové autá sú úspornejšie .
Americký prezident Joe Biden plánuje nahradiť vládou využívané autá elektromobilmi. Ale len tými z USA.
Porsche rozširuje rodinu Taycanov. Tentoraz smerom nadol. No budete si istí, že aj základná verzia je poriadnou šelmou.
Rýchly nástup elektromobilov vyvoláva obavy zo strany prevádzkovateľov energetických sietí. Tí sa už začínajú brániť.
Rakúsky autoklub VCÖ požaduje zrušenie úľav pre firemné autá so spaľovacími motormi.
Ak uprednostníme len nízke emisie CO2, môžeme zamoriť planétu ťažkými kovmi a ich ťažbou zdevastovať množstvo prírodných oblastí.