Zabudnite na Explorer, aký ste ho poznali doteraz. Šesťvalec sa nekoná. Veľké SUV sa zmení na ‘Škodu Enyaq‘.
Ešte nevyprchali bublinky zo šampanského počas premiéry veľkého 7-miestneho SUV EV9 a Kia vyťahuje z rukáva ďalšie eso.
Stále viac elektromobilov s nízkym počtom najazdených kilometrov mieri po ľahkých haváriách na vrakoviská.
Koncern chce priamo konkurovať Tesle, posilniť svoju pozíciu v USA a v Číne a stať sa dominantným výrobcom elektromobilov v Európe.
Podľa prieskumu medzi 600 odborníkmi z oblasti výroby a predaja áut sú legislatívne termíny na prechod k elektrickým autám nedosiahnuteľné.
Druhý elektromobil Kie na platforme E-GMP vyráža dych svojím dizajnom a variabilitou.
Už v lete by mal VW spustiť výstavbu novej továrne v Južnej Karolíne.
Teslu Model 3 na čele rebríčka spokojnosti s elektromobilmi od J.D.Power vystriedal prémiový pikap Rivian.
Pri novej Kone obrátil Hyundai vývoj naruby. Prednosť dostal elektromobil, až z neho vznikol hybrid.
Vývojári Škody nám dali nahliadnuť do umenia svojich majstrov akustiky.
Svetový rebríček najpredávanejších elektromobilov vyzerá trochu inak ako ten európsky. Karty mieša Čína.
Nová vlajková loď z Mníchova možno nie je najkrajším BMW všetkých čias, ale určite tým najluxusnejším.
Dojazd elektromobilov stále odrádza zákazníkov od tohto typu pohonu. Čo sa stane, ak zaň zapriahnete príves?
Dostatočná sieť nabíjačiek pre milióny elektromobilov ešte nemusí znamenať úspech elektromobility.
Už po dva a pol roku sa VW rozhodol vynoviť svoj kľúčový elektrický model ID.3. Bolo čo zlepšovať.
Už do roku 2024 chce mať Ford v Európe deväť elektromobilov.
Automobilka zo Zuffenhausenu rúca jeden mýtus o elektromobiloch.
Pôvode mal stáť 20 000 eur, no neskôr automobilka zdvihla cenu na 25 000 eur. A teraz mení aj dizajn a dokonca názov.
India nie je práve krajinou naklonenou elektromobilom. To sa ale môže o pár rokov zmeniť.
Po verzii GT-line sa nám dostala do rúk lacnejšia Kia EV6 RWD. Nemá taký výkon, no na druhej strane dokáže ponúknuť dlhší dojazd.