Lotus predstavuje druhý plne elektrický model. Zabrať dá Taycanu aj Tesle S Palid.
Až o 50 % ľahšie batérie sú cieľom vývoja koncernu Stellantis v novom technologickom centre Mirafiori v Turíne.
Vulkanológovia a geológovia informovali, že majú dôkazy o tom, že kaldera McDermitt na hranici Nevady a Oregonu obsahuje až 120 miliónov ton lítia.
Český patent by mal pomôcť expresne rýchlo vybiť batériu horiaceho elektromobilu a tým zjednodušiť jeho ďalšie hasenie.
Čo by sa stalo, ak by boli zrazu všetky autá na elektrinu? Nemecký expert na siete tvrdí, že krízový scenár nehrozí.
Príbeh lode Fremantle Highway, ktorá sa vznietila aj s 3 798 autami na palube, nemá konca.
Mnohí politici a aj šéfovia automobiliek sa k zákazu fosílnych palív vyjadrujú čoraz skeptickejšie.
Rýchle nabíjanie elektromobilov na výkonných nabíjačkách nemusí automaticky znamenať aj rýchlejšiu stratu kapacity.
V podpore elektromobility sme na chvoste celej EÚ. Dotácie na podporu kúpy elektrických áut by aspoň čiastočne mohli zmierniť naše zaostávanie.
Po elektrickom SUV Eletre, ktoré doslova zbúralo tradície Lotusu, sa už za pár dní predstaví elektrické ultra GT.
Automobilky nerady zverejňujú ceny akumulátorov ako samostatného dielu. Majú na to dôvod, lebo väčšinu zákazníkov by vystrašili a možno aj odradili od kúpy.
Už to vyzeralo, že z požiaru obrej lode Fremantle Highway vyviaznu elektromobily bez poškvrny. Teraz je ale opäť všetko inak.
Zamieria „spaľováky“ naozaj do múzea? Analýza Bloomberg Green totiž tvrdí, že prijatie elektromobilov sa blíži ku kritickej hranici.
V nižšej a strednej triede boli elektromobily v roku 2022 drahšie v priemere o 65 až 80 %, vo vyššej triede boli rozdiely približne 13 až 23 %.
Používanie elektrických áut by mala podporiť sieť nabíjačiek na nočné nabíjanie na sídliskách.
Ford odsunul predaj nového elektrického SUV Explorer na leto 2024. A „krotí“ aj ďalšie elektrické plány.
Majitelia elektrickej Kie EV6 a elektrickej verzie Kie Niro EV dosiahnu teraz svoj cieľ rýchlejšie.
Za prvý polrok sa na Slovensku predalo viac ako tisíc elektrických áut, no medzi najpredávanejšími je len zopár značiek.
Elektromobily by nepotrebovali veľké a ťažké batérie, ak by sa tie menšie vedeli rýchlo nabíjať. Presne to má riešiť nová LFP batéria od CATL.
„Čoskoro bude odhalené niečo nové a skutočne vzrušujúce,“ uviedlo Lamborghini na Instagrame.