Tak ako celý koncern Volkswagen, nemá ani Škoda šancu splniť v tomto roku flotilové emisné limity. Môže za to...
O nechcenej podmienke v dotácii na nájmy, privysokom emisnom limite, vodíku a ďalšom predražení Mochoviec i vzťahoch s premiérom sa denník Pravda rozprával s ministrom hospodárstva Richardom Sulíkom.
EÚ patrí pri znižovaní emisií CO2 k svetovým lídrom. Podľa niektorých táto prísna politika znižuje jej konkurencieschopnosť. Čo bude s emisiami do roku 2030?
Elektromobily sú dočasné riešenie, dlhodobo perspektívnejším palivom je vodík, tvrdí Jaroslav Holeček zo ZAP SR.
Emisie CO2, vznikajúce v živočíšnej výrobe, sú podľa ekológov vyššie, než emisie, ktoré vyprodukujú všetky autá na európskych cestách.
Brusel chce zavádzať ekologické zmeny ráznejšie. Europoslanci ešte začiatkom októbra schválili zníženie emisií skleníkových plynov o 60 percent.
Európsky parlament schválil zníženie emisií do roku 2030 o 60 percent, Európska komisia ich navrhla zredukovať o 55 percent. Definitívne rozhodnutie by malo byť známe do konca roku.
Ferdinand Düdenhoffer z Centra pre automobilový výskum vypočítal, koľko elektromobilov by sa muselo ročne predať, aby boli splnené emisné limity.
Každé nové auto bude musieť byť od roku 2021 vybavené „špiónom spotreby“. Nie, toto nie je vtip.
Emisné limty nás úž pripravili o množstvo zaujímavých motorov. A ďalšie budú nasledovať. Motorová apolaklypsa totiž pokračuje.
Automobilky čakajú krušné časy. Nielen kvôli veľkým prepadom predajov v súvislosti s pandémiou koronavírusu.
Popri množstve podporných opatrení a snahy hospodársky stimulovať veľkých zamestnávateľov zaráža odhodlanosť Európskej únie neustúpiť z požiadavky plniť prísne ekologické normy.
V zámorí nie sú vznetové agregáty zďaleka také populárne ako v Európe, no práve tamojším vedcom sa podarilo vylepšiť spôsob vstrekovania paliva do valcov.
Stane sa to, ak štát, samosprávy a obyvatelia nezačnú brať vážne klimatickú krízu. Ak neprestanú plytvať energiami a odpadom.
Ak chcete znížiť emisie CO2 v atmosfére, mali by ste jazdiť radšej na aute s naftovým motorom ako s elektroimobilom. Tvrdí štúdia Joanneum Research.
Do roku 2030 budú musieť automobilky znížiť CO2 o 31 až 37,5 percenta. Oproti dnešku to však bude ešte viac. Bez obetí to nepôjde.