Kritika plug-in hybridov vraj nie je správna, pretože environmentalisti pracujú s neaktuálnymi dátami.
Nemecká automobilka tiež uviedla, že dostane 270 miliónov eur z poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú konateľmi a predstaviteľmi firmy.
Očakáva sa, že ceny povoleniek budú pokračovať raste.
22. apríla si každoročne pripomíname Deň Zeme, a to už viac ako 50 rokov.
Je orientácia na elektromobily správnou cestou, ako zamedziť globálnemu otepľovaniu?
Podľa nemeckej asociácie automobilového priemyslu VDA zľaví Európska únia v nesplniteľných nárokoch na spaľovacie motory.
Výška odškodného nie je známa, firma tvrdí, že naň má nárok, lebo prišlo k porušeniu ich povinností.
V tomto roku predpovedá Daimler Trucks výrazne vyššie príjmy ako v roku 2020.
Greenpeace upozorňuje, že Volkswagen si znížil pokuty za prekračovanie emisií tak, že desaťtisíce ekologických áut registroval vlani na seba.
V roku 2018 bolo 70 percent obyvateľov miest Európskej únie vystavených množstvu prachových častíc PM2,5, ktoré prekračuje normy Svetovej zdravotníckej organizácie.
Suzuki bolo nútené vlani stiahnuť z európskeho trhu novú generáciu off-roadu Jimny.
Pokuty za neplnenie emisných limitov sú realitou. Nemecký Volkswagen už priznal, že bude platiť sankcie. A spolu s ním aj zákazníci.
Najnovší test organizácie Green NCAP ukázal to, čo vie každý. Naftové autá sú úspornejšie .
O nových cieľoch zníženia emisií skleníkových plynov, ale aj o štarte zberu kuchynského odpadu a ďalších zmenách, ktoré chystá envirorezort, sa denník Pravda porozprával s jeho šéfom Jánom Budajom (OĽaNO).
Zdá sa, že emisné limity Európskej únie, ktoré požaduje od automobiliek, sú nad ich sily.
Najväčšími znečisťovateľmi ovzdušia na Slovensku sú firmy z oblasti hutníctva a kovovýroby, pričom v tesnom závese za nimi nasledujú cementárne.
Zdá sa, že spaľovacie motory odídu do minulosti skôr, ako sme si predstavovali. Nie z vôle zákazníkov ani automobiliek.
Toto je výber piatich najdôležitejších článkov tohto týždňa, ktoré priniesla redakcia ekonomiky denníka Pravda. Dnes výnimočne aj perlička navyše.
Tak ako celý koncern Volkswagen, nemá ani Škoda šancu splniť v tomto roku flotilové emisné limity. Môže za to...
O tom, či cieľ znížiť emisie do roku 2030 o 55 percent nie je málo ambiciózny, aj o problémoch v Mochovciach, sa denník Pravda rozprával s europoslancom a podpredsedom Progresívneho Slovenska Martinom Hojsíkom.