Každý z týchto krokov bude mať zásadný vplyv na život každého obyvateľa Európskej únie.
Pokiaľ sa v hlavných programových materiáloch EK hovorí o uhlíkovo neutrálnej Európe do roku 2050, pre automobilový priemysel sú prijímané úplne iné kritériá.
Súd rozhodol, že Shell musí emisie CO2 do roku 2030 znížiť viac než dvojnásobne a ako to spraví, ho nezaujíma.
Emisie oxidu uhličitého pravdepodobne dosiahnu do roku 2023 rekordné hodnoty.
Európska komisia chce, aby nové autá mali od roku 2035 nulové emisie.
Ide o vôbec prvú "megapokutu", ktorá nebola udelená za cenový kartel, ale za zámerné brzdenie technologického vývoja.
Ide o prvý prípad, keď Komisia uložila pokuty za tajnú dohodu o brzdení využívania technického rozvoja, nie za tradičnejší cenový kartel.
Aj v Rumunsku sa predávajú autá s nižšími priemernými emisiami, než na Slovensku.
Kritika plug-in hybridov vraj nie je správna, pretože environmentalisti pracujú s neaktuálnymi dátami.
Nemecká automobilka tiež uviedla, že dostane 270 miliónov eur z poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú konateľmi a predstaviteľmi firmy.
Očakáva sa, že ceny povoleniek budú pokračovať raste.
22. apríla si každoročne pripomíname Deň Zeme, a to už viac ako 50 rokov.
Je orientácia na elektromobily správnou cestou, ako zamedziť globálnemu otepľovaniu?
Podľa nemeckej asociácie automobilového priemyslu VDA zľaví Európska únia v nesplniteľných nárokoch na spaľovacie motory.
Výška odškodného nie je známa, firma tvrdí, že naň má nárok, lebo prišlo k porušeniu ich povinností.
V tomto roku predpovedá Daimler Trucks výrazne vyššie príjmy ako v roku 2020.
Greenpeace upozorňuje, že Volkswagen si znížil pokuty za prekračovanie emisií tak, že desaťtisíce ekologických áut registroval vlani na seba.
V roku 2018 bolo 70 percent obyvateľov miest Európskej únie vystavených množstvu prachových častíc PM2,5, ktoré prekračuje normy Svetovej zdravotníckej organizácie.
Suzuki bolo nútené vlani stiahnuť z európskeho trhu novú generáciu off-roadu Jimny.
Pokuty za neplnenie emisných limitov sú realitou. Nemecký Volkswagen už priznal, že bude platiť sankcie. A spolu s ním aj zákazníci.