Zemný plyn čakajú v nasledujúcich rokoch turbulentné obdobia a niektoré scenáre počítajú do roku 2050 s výrazným obmedzením jeho používania.
Ak sa zoberú emisie pri výrobe batérií a výrobe elektriny v Nemecku, elektromobily zaťažujú ovzdušie viac ako naftové autá, tvrdia nemeckí vedci.
Do roku 2030 budú musieť automobilky znížiť CO2 o 31 až 37,5 percenta. Oproti dnešku to však bude ešte viac. Bez obetí to nepôjde.
Írska letecká spoločnosť Ryanair patrí medzi desiatich najväčších znečisťovateľov v Európe.
Leteckou spoločnosťou, ktorá sa najviac snaží obmedziť vypúšťanie skleníkových plynov do atmosféry je EasyJet.
Koncern Volkswagen už pozná za Atlantikom cenu svojho prešľapu s klamlivým emisným softvérom. A teraz prišiel rad aj na koncern FCA. Bude to bolieť.
Viac než 300 000 vlastníkov dieselových áut od Volkswagenu poškodených emisnou kauzou sa pripojilo k hromadnej žalobe voči VW.
Šéf podnikovej rady Volkswagenu Bernd Osterloh varoval pred nekontrolovateľnými dôsledkami rozhodnutia o sprísnení limitov CO2.
Už 2. decembra sa v poľských Katoviciach začína svetová klimatická konferencia OSN.
Majitelia starších naftových áut majú v Nemecku čoraz komplikovanejší život. Pre naftové autá plniace emisnú normu Euro 5 a staršiu.dosiahli aktivisti zákaz vjazdu na prvý úsek diaľnice.
Nemecká organizácia pre ochranu spotrebiteľov podala vo štvrtok na súd v meste Braunschweig žalobu na automobilku Volkswagen.
Audi zaplatí za podvody s emisiami 800 miliónov eur. Predmetom vyšetrovania boli spaľovacie šesťvalcové a osemvalcové motory v modeloch Audi V6 a V8.
Ekologickí aktivisti majú v Európe dôvod na radosť. Ďalšie sprísňovanie limitov emisií znamená, že na cestách bude viac elektromobilov a hybridov.
Poslanci Európskeho parlamentu sa v stredu v Štrasburgu dohodli, že emisie CO2 nových automobilov by mali do roku 2030 klesnúť o 40 percent.
Odporcovia naftových áut majú dôvod na radosť.
Záujemcovia o kúpu konkrétneho nového auta môžu obísť naprázdno.
Emisný podvod nemeckej automobilky za tri roky zmenil smerovanie automobilového priemyslu.
S pravdivosťou údajov o spotrebe a emisiách majú najnovšie aj japonské spoločnosti Mazda, Suzuki a Yamaha. Oznámilo to japonské ministerstvo dopravy.
Manipulovanie hodnôt CO2 vo výfukových plynoch vozidiel s benzínovým motorom Volkswagenu (VW) sa zatiaľ nepreukázalo. V nedeľu o tom informovalo spolkové ministerstvo dopravy.
Od začiatku septembra začína platiť nová emisná norma Euro 6c spolu s novou metódou testovania WLTP.