Panda už nie je najmenším Fiatom. Na spodnej priečke hierarchie zakotvilo miniatúrne Mobi. V ponuke je s jediným motorom, ale zato až šiestimi úrovňami vybavenia. Najdrahšia stojí po prepočte až 11 120 eur. To nie je práve tromf.
Talianska automobilka Fiat spustila na Slovensku predaj nového rodinného sedanu Tipo. Ten je na výber so štyrmi pohonnými jednotkami a piatimi stupňami výbavy. Za základnú verziu Tipo 1,4i zaplatíte 11 740 eur.
Rodina nového Fiatu Tipo sa v Ženeve rozrástla hneď o dva varianty. Hatchback a kombi SW by mali zaujať najmä cenovo orientovanú klientelu. Tipo sa totiž na nič nehrá. Preferuje praktickosť a spoľahlivosť.
Nové Tipo príde na svet najprv so štyrmi pohonnými jednotkami s výkonmi od 70 do 88 kW. Dvoma benzínovými a dvoma naftovými motormi. Automat bude vyhradený silnejšiemu zážihovému agregátu. Predstaví sa v Ženeve.
Emisný škandál nemeckého koncernu Volkswagen neovplyvnil predaje tak, ako sa čakalo. Kým niektoré značky koncernu zaznamenali v októbri pokles, predaje luxusných divízií stúpajú.
Legenda sa vracia. Fiat 124 Spider je po 35 rokoch opäť na scéne. Pomohla mu Mazda a jej roadster MX-5. Vo Fiate však koluje pravá talianska krv. Preplňovaným štvorvalcom 1,4 MultiAir zatieni možno aj japonský originál.
Len pred pár dňami vypustil Fiat do sveta prvé oficiálne fotografie reinkarnovaného Tipa a už u máme prvú počítačovú ilustráciu verzie hatchback. Od reality nemusí byť ďaleko.
Brusel považuje daňové výhody pre firmy Starbucks a Fiat za nedovolenú štátnu pomoc. Firmy majú platiť milióny ako doplatky na daniach.
Fiat predstavil v máji na autosalóne v Istanbule kompaktný sedan Aegea. Za hranice Turecka sa však vydá pod oprášeným názvom Tipo. A neskôr príde aj hatchback.
Dvanásť poľských Fiatov 126 sa vybralo na desaťdňovú púť po európskych krajinách. Ich cieľom nie je propagovať tento typ áut, ale upozorniť na úhyn včelstiev.
Až 105 miliónov dolárov musí zaplatiť koncern FCA (Fiat/Chrysler) kvôli nedostatkom pri zvolávaní vozidiel na kontrolu. V USA tak zlomil rekord Hondy, ktorú stálo neinformovanie o nehodách, zraneniach a úmrtiach 70 miliónov dolárov.
Taliansky mestský bestseller podstúpil revíziu. Bolo načase, veď vo výrobe je od roku 2007.
Dacia Logan, Peugeot 301 či Renult Fluence dostanú nového talianskeho súpera. Fiat Ægea má nahradiť pôvodnú Lineu. Argumentom má byť štýlový dizajn, ako aj veľký kufor a cena, ktorá ho zaradí do triedy lowcostov.
Európska komisárka pre hospodársku súťaž Margrethe Vestagerová nestihne ukončiť vyšetrovanie daňových režimov veľkých firiem.
Šéf koncernu Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne v Ženeve pripustil, že značka Fiat už nebude nikdy patriť k masovým výrobcom. Bude sa orientovať len na to, čo je ide najlepšie – na malé autá.
Novému talianskemu crossoveru sme sa pomerne podrobne venovali počas premiéry na autosalóne v Paríži. Stále však chýbali technické údaje. Dnes ich prinášame spolu s novou fotogalériou.
Osud Punta, svojho času jedného z najpredávanejších áut v Európe, je dnes nejasný. To však nebráni kreativite nezávislých dizajnérov. David Obendorfer vytvoril víziu jeho nástupcu. Ako predlohu si vybral Fiat 600.
Partnerstvo talianskeho Fiatu a amerického Chrysleru produkuje ďalších „mutantov“. Po Lancii Voyager či Chryslere Delta je na rade RAM 700. Ten nie je ničím iným ako prezlečeným pikapom Fiat Strada.
Kombinuje prvky SUV, kupé, pikapu a komfortu luxusnej limuzíny. Na čo to všetko Fiatu v dnešných časoch je?
Nový taliansky crossover nielenže dobre vyzerá, ale technikou to dokáže natrieť aj dobre zavedeným hráčom. Má štvorkolku, silné motory a 9-stupňový automat! Vyberať pritom môžete mestskú alebo off-roadovú verziu.